Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LoveAndHope

    Abo!!! Goed zo, blijf doorgaan.Moet denken aan m'n oma.Maar wel mooi geschreven meis!

    1 decennium geleden
  • Stage

    Even een tip, regel overslaan na iedere sprekerwisseling, bijv.

    Niet:
    "Oh" zei ik enkel. "Wilde je dat niet dan?" ze keek me verbaasd aan "echt niet?" "Nee, natuurlijk niet." hoe kan ze dat nou van me denken? Alsof ik altijd precies zou willen wat voor haar goed uit kwam. Ik draai me fel om en sla de deur met een harde klap dicht voordat ik de trap op ren. "Sophie, wacht nou!" roept ze me achterna, ik zet mijn muziek zo hard aan dat ik haar niet meer hoef te horen.

    Maar:
    "Oh", zei ik enkel.
    "Wilde je dat niet dan?" ze keek me verbaasd aan, "echt niet?"
    "Nee, natuurlijk niet!" hoe kan ze dat nou van me denken? Alsof ik altijd precies zou willen wat voor haar goed uit kwam. Ik draai me fel om en sla de deur met een harde klap dicht voordat ik de trap op ren.
    "Sophie, wacht nou!" roept ze me achterna, ik zet mijn muziek zo hard aan dat ik haar niet meer hoef te horen.

    dat leest zo fijner (tekst is trouwens volkomen random)

    1 decennium geleden
  • Cromulent

    Je beschrijft haar verdriet echt goed... Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen