Foto bij I Dont Know Where I Am

Even een kort hoofdstukje :P

Was het je teveel geworden? Je oogleden trilden. Celia was samen met Grace en Xera je beste vriendin op de Alia Academy. Maar nu je een soort van ruzie met haar had... Wat moest je doen? Zonder zelf ook maar iets te doen viel je achterover.

Grace POV

Chaos was nu al best wel lang weg. Je begon je dingen af je vragen. Waar zou ze zijn, en hoe zou het met Celia zijn; en wáár zou Celia zijn. Snel liep je naar de dichtstbijzijnde kraan en gooide wat water in je gezicht. 'Kom op Gracelle, blijf positief' dacht je bij jezelf. Heat; een speler uit Prominence kwam op je afgerend. Hij vertelde dar Chaos was flauwgevallen, en nu bij het Alia Zorgcentrum lag. Xera, jij en de andere leden van Blazing Pressure renden direct naar het Zorgcentrum toe. Burn zag haar liggen en nam haar mee pronkte hij. Je zag de gloed van vertrouwen in zijn ogen, en daarom geloofde je hem. Chaos had haar ogen nog gesloten. Toen de andere aanvierders waren gearriveerd moest de rest van het team *behalve Xera en jij* de kamer verlaten. Wat een dag; geen spoor van Celia en Chaos is flauwgevallen. Je wist niet wat je zag, maar Janus, Gazel en Burn bleken medelijden te hebben met Chaos. Het gaf je een goed gevoel, maar Dvalin... Telkens als je hem zag kreeg je weer de rillingen. Xera begon opeens te zingen, terwijl ze een bloem in haar hand hield, My god, please, would you listen to me. You've given me all i want, but the nature needs you'please let me give you a voice. Wake her up. Iedereen keek haar vreemd aan, waardoor ze rood werd.Ze legde haar bloem in Chaos 's haar en verliet de kamer. Janus keek je ernstig aan. Dacht hij dat jij hier iets mee te maken had?! Toen Dvalin zojuist naar je toe was je gelopen was je gillend weggerend.

Celia POV

Je schrok ervan. Chaos was je allereerste vriendin op de Alius Academy. Was dit jou schuld? Als Chaos weer bij komt ga je naar haar toe, had je besloten. Je wou haar dan alles vertellen, en sorry zeggen. Maar alleen als er niemand bij stond. Anders zou je jezelf diep schamen.

Reageer (3)

  • Samford

    Ik schreef een paar dagen niet sorry maar ik heb t druk morgen is er hoop ik een nieuw hoofdstuk.

    1 decennium geleden
  • Samford

    Sorry voor de spelfouten, dar is dat en aanvierders zijn aanvoerders #hateschool

    1 decennium geleden
  • Yvnoire

    OMG wordt snel wakker :)

    snel verder! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen