Een extra hoofdstuk omdat ik een extra lezer heb.
Een goeie vriend van me.
Bedankt Quizerbest.
En ook heel erg bedankt aan mijn andere lezers.

Na die wedstrijd hadden ik en Dries nog afscheid genomen en was ik met zijn t-shirt naar mijn kamer gegaan.Helaas had ik niet gedacht aan Blue en Animal die me natuurlijk raar aankeken toen ik met een t-shirt vol jongenszweet de kamer binnenkwam.Is die van Tom?Vroeg Blue,Die is pas echt gestoord als ze een t-shirt vol zweet van Tom meeneemt.Neen die is van Dries.Voor ik het besefte had ik mezelf verraden.Dries wie is die nou weer?Vroeg Animal.Het had geen zin nu nog te zeggen: wie?Dus zei ik maar.Die sporter.O,sinds wanneer ken jij die?Vroeg Blue.Euh sinds deze middag ik zocht een boek voor een project voor school.Gelukkig liet deze keer mijn geheugen me niet in de steek.Oja dat weet ik nog wel.zei Blue.Toen gingen wij....Wou Blue zeggen maar Animal trapte op haar teen.Auw.Zei Blue,maar je kon van haar gezicht aflezen dat ze de boodschap van Animal begreep.Ik keek de twee raar aan.Maar toen kwam er een leerkracht binnen.Zeg kan dat hier een beetje stiller.Zei hij,het was meester stil.Euh sorry meester ik liet mijn boek uit de bibliotheek perongeluk op haar voet vallen.Verzon ik snel.Ookal was dat niet zo slim van me,omdat ik dat hun verdedigde.En dat klopte niet bij mijn vermomming.Is niet erg Air maar doe de volgende keer voorzichtiger.Oja en ik heb nog een mededeling.Wij hebben ontdekt dat Animal en Blue rare boeken onlenen uit de bib.Over Magie.Ik zou ze graag meenemen naar het bureau van de directeur.Er schoot me iets te binnen.Het zou me verraden.Het hele plan kon mislukken ,maar het was de enigste kans om hun te redden.Ik bedacht wat Irene zei: Door vriendschap ging ik tenonder.Maar ik zou het doen.Meester?Hij vestigde zijn aandacht op mij.Ik zuchtte.Het is mijn fout.Blue en Animal keken me aan.Ik had in een boek gelezen over de godinnen van Griekenland.En ik vond magie zo leuk dat ik die boeken begon te lezen.Alleen leende ik ze niet uit omdat ik veel in de bib ben.Ik vertelde hun erover.En daarom lenen ze die boeken uit.Het spijt me zei ik.Het lek echt waar te zijn heel het verhaal omdat er vele dingen waar van waren.Het verhaal had alleen er voor gezorgd dat mijn vermomming niet meer nodig was.Ik had mezelf verraden.Euh,oke zei de leerkracht.Animal,Blue jullie zijn vrijgesteld.Air kom jij maar met mij mee.Jij hebt een gesprek met de directeur.Hier vreesde ik al voor.Ik stapte samen met de leerkracht naar het lokaal van de directeur.Op de gangen waren weinig mensen,het was namelijk al laat.Ik vroeg me af wat mijn moeder en mijn broers van me zouden denken.Het is haar eigen schuld.Ze had moeten luisteren.En dan Blue en Animal.Ze heeft ons bedrogen maar ook ons gered.En dan wat zou Dries zeggen.Wat als ik hem vergeet?We waren aangekomen aan het bureau van de directeur.De leerkracht hield de deur voor me open.De directeur was blij me te zien.Maar toen ze de blik van de leerkracht achter me zag.Veranderde haar blik en gaf ze een kort knikje.Jij weet helaas te veel Air.Zij ze.Dus zetten we dit op jouw hoofd.Dan vergeet je alles.Wat je moet vergeten.Ze lachte.De leerkracht achter me ging naar buiten.En de machine werd op mijn hoofd geplaatst.Ik sloot mijn ogen en hoorde nog net de klik van de schakelaar,om de machine aan te zetten.Vaarwel geheugen.


Zou ze worden gered?En als ze wordt gered,door wie?Laat weten in een reactie,please

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen