Nou, geen heel spannend hoofdstuk, maar er moeten natuurlijk ook wat rustige stukken tussen zitten...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • GossipGirl21

    Je bent een fantastiche schrijfster.

    6 jaar geleden
  • tubbietoost

    Jeeej eindelijk een hoofdstuk waarin Thorin normaal doet ^^

    6 jaar geleden
  • Laleah

    Rustige stukken zijn net zo belangrijk als de actie. In de rustige stukken zie je de characters naar elkaar toe trekken en een band scheppen. :)

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    Wat? Wat kujkt Thorin?!

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Alyssae kon zich niet voorstellen dat ze straks zou terugkeren naar haar geboorteplaats en enkel as zou vinden. Ze zou niet weten waar ze dan naartoe moest, maar dat was precies wat de dwergen hadden meegemaakt.
    Iedereen lijkt dit te vergeten, en ook hoe moeilijk zoiets is. Gelukkig herinner jij het je nog en zeg/schrijf je niet zomaar wat zonder erbij na te denken of ze daar wel toe in staat waren.

    Ik ben het trouwens helemaal met Morgenster eens. Je rustige stukjes zijn wat mij betreft zelfs leuker, omdat ze meer conversaties en details bevatten. Kijk, dáár herken je de echte schrijfster aan, want dat ben je!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen