Het verven is leuker dan gedacht,mijn vader is effe het plafond aan het doen,dan moet ik uit de buurt.

We renden met zijn drieen de jongensslaapkamer uit en gingen richting de bib.Het sis de andere kant hoor jongens.Riep een jongen ongeveer evenoud als ons.Dat zijn jou zaken niet.Snauwde ik hem toe.De jongens licht verbaast van mijn jongensstem renden meteen richting de bib.De meester was er niet die evacueerde iedereen.We liepen naar het boek.Toen ik het aanraakte kreeg ik meteen mijn uniform.Oke dat is een stuk gemakkelijker.Waarna we meteen naar buiten liepen.Niemand zou me nu herkennen als Air het brave schoolmeisje,ik zag er namelijk heel erg anders uit.Toen we op het sportveld waren liep Tom naar Bert en Dirk.Bedankt fluisterde ik naar Dries.Hij lachte en plantte een kus op mijn hoofd.Maar voor we ook nog iets anders konden doen kwam het volgende probleem eraan.Blue en Animal kwamen op ons af.Gelukkig stonden we naast de tribune waar niet veel mensen hun konden horen.Jij vuile bedrieger!Ik vroeg me echt af over wie ze het hadden.Maar ik had een vermomming en ik wist dus meteen voor wiede opmerking was.Dries jij mag ons is uitleggen wie dat meisje is en waar Air is.Zie je alweer problemen fluister ik hem toe.Ik zag zijn ogen vol paniek.Maar toen kreeg ik een idee.Air,zeiden jullie?De meiden keken me aan,bemoei je er niet mee.Snauwde ze me toe.Arme meiden zei ik.Ik ben Air,waarom willen jullie weten waar ik ben.Dit moet vast een misverstand zijn andere Air,zei Animal.Animal,er is maar een Air op heel de school,weet je nog.Fluisterde Blue naar Animal.De twee keken me weer aan.Dus jij bent Air he.Ja dat ben ik.Ben jij onlangs nog naar de directeur geweest?Waarom vragen jullie dat ik ken jullie niet eens.Al komen jullie namen me bekent voor.Ik kan er alleen mijn vinger niet opleggen vanwaar.De twee begonnen te fluisteren.Is ze haar geheugen echt kwijt,doet ze weer nep,vanwaar die kleren,zou ze zonder ons die stijl ook gedragen hebben.Ik moest hun aandacht op iets anders vestigen.Dus draaidde ik me naar Dries.Het spijt me ,vormde ik met mijn lippen.Waarvoor vormde hij terug.Ik vormde dit.Dus heb jij nog een ander vriendinnetje gehad.Hij keek me raar aan.Ik fluisterde speel mee.Neen waarom denk je dat.Zijn gezicht stond gespannen.Mijn plan werkte.Blue en Animal keken op.Ik wandelde rondom hem.Waarom noemen die meisjes je een vuile bedrieger.Euhm ik weet het niet.Je weet het niet snauwde ik.Ik weet niet of ik in deze relatie wil verder leven.Zei ik met een gebroken stem,en nep-huilend liep ik weg onder de tribunes.Air riep hij.Hij keek naar Bue en Animal en zei bedankt hoor en liep richting mij.Het spijt me Blue en Animal fluisterde ik.En samen met Dries liep ik verder de Tribunes in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen