Je bedoelt dat de eerste kenmerk bloed is?" Zei Kim.
"Ja.Het bloed is het eer kenmerk."
"We moeten uitvinden wat de 2de kenmerk is." Zei Kim.
"Dat word lastig. Kira is de enige die dat weet en waarschijnlijk als ze het zou zeggen kan ze erover liegen."
"Waarom zou ze? We komen er toch wel achter."
"Oke dat is een goeie." Zei ik en liep naar de keuken toe.
"Wat ga je doen?" Zei ze.
"Gewoon lunch maken."Zei ik terug. "Zou ik ook wat voor jou maken?" Zei ik er achter aan.
"Ja is goed."
Ik liep weer verder de keuken in en maakte wat eten voor haar en ook voor mijzelf.
Uiteindelijk gaf ik het eten aan Kim en begonnen we samen te eten. Ik keek tegelijk ook uit het raam. Zouden die mensen weten wat hier gaande is? 2 Mensen die vreselijke mens vretende wezens worden? En een vampier die ze helpt om boodschappen te halen. Eigenlijk klonk het best wel droog als je er aan denkt. Maar ik moest beginnen met afscheid maken afscheid van de menselijkheid en alles wat er bij hoort. Waarschijnlijk zou de volgende dagen/weken een van de zwaarste van ons hele leven worden. En alles op z'n kop zal gaan zetten.

Reageer (1)

  • Zoldyck

    Oké, als jij de fouten uit mijn tekst haal, dan zal ik die in jouw tekst zoeken. Hier staan nu niet echt vel fouten in, maar je bent de aanhalingstekens in het begin vergeten.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen