Foto bij Chapter 61

Dit is Tine! :D (aka Emiley Osment)
I hope enjoy this chapter!!

“Zeg ‘ns, Matt” begin ik. Ik zet me recht van tegen zijn knie aan te leunen, wat eigenlijk echt wel gemakkelijk zat en kijk hem aan. “Mmm?” krijg ik als antwoord. Ik zucht en trek het tijdschrift uit zijn handen. “Stop nu ‘ns een k-“ begin ik maar mijn blik wordt afgeleid door een artikel in het tijdschrift. And how about Lien, Niall? is de titel met daaronder een foto van mij en Niall in het parkje, hand in hand. Ik zucht. “Nee toch he?” zucht ik, en plof terug neer. “Wat?” Matt kijkt me dom aan. “Dit” verzucht ik en toon hem het artikel. Hij kijkt me grijnzend aan. “Sooo, jij en Niall he?” Ik duw hem in zijn gezicht weg. “Aw” komt er uit zijn mond. “Watje” pest ik hem. Ik had al vanaf het eerste uur door dat wij hetzelfde karakter hebben. Balen, maar het kan nog wel grappig worden. Hij heeft ook verteld dat zijn ouders gescheiden zijn omdat zijn vader zijn moeder bedroog - of was het nu omgekeerd? Anyway, het is al lang geleden en hij heeft er nooit echt last van gehad. 15 jaar, bijna 16 jaar geleden.

“Het komt uit, ik kan mijn onbekendheid niet vermijden” zucht ik. “Wow! Wat een volwassentaal!” bewondert Matt. Ik grinnik. “Sure! That’s me!” en ik geef hem een duwtje waardoor hij terug “omvalt”. “Maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat je wilde vragen voor je het tijdschrift te pakken kreeg” zegt hij dan. Oh ja, klopt, ik wilde iets vragen… Juist! Dat! “Je naam is Matt en je komt van Wallonië…” Hij knikt. “Klopt, wat ben jij een pienter meisje!” Ik grinnik. “Je naam klinkt niet Waals…” zeg ik dan serieus en op slag is hij stil. “Kunnen we het daar niet over hebben?” Het klinkt dat het een nogal een gevoelig onderwerp is dus ik zwijg. “Als jij dat wilt” mompel ik. “Ja, dat wil ik” bijt hij me toe. Oke, met exact hetzelfde karakter valt het dus blijkbaar toch niet zo goed mee als ik gehoopt had. Wat wil je? Even koppig als ik! Dat wordt echt nog moeilijk. Na een lange stilte sta ik op. “Ik denk dat ik maar ‘ns ga” mompel ik. “Ja, doe dat” antwoordt hij bits en blijft geconcentreerd naar zijn tijdschrift kijken. Ik laat een geïrriteerde zucht en wandel dan naar de uitgang. Sukkel.

Reageer (1)

  • WinnieTheLou

    Pienter opgemerkt xp hha! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen