ook wel zo netjes een keer xD
een nieuw deeltje <3
ik ga over op korte deeltjes
dan doe ik het waarschijnlijk vaker

het duurde niet erg lang voor ik losgepulkt kreeg waar deze vergadering over ging. mijn ouders hadden een soort ruzie, dat hebben ze nooit. daarom ben ik erachter aan gegaan. het is behoorlijk apart. de vergadering bleek over een klein onbenullig dingetje te gaan. mijn moeder wou naar haar vriendin toe in canada.
Thomas had me veel kunnen vertellen en ook de ouders van jason waren een beetje spraakzaam. met mijn ouders durfde ik het er nieteens over te hebben. beide weigerde met elkaar te praten en sliepen zelfs niet meer. mijn moeder praatte eigenlijk met niemand meer op mij, Cynthia en Isabella na.
'Chivato!' riep Thomas na schooltijd. ik stond met Jason nog op het schoolplein, zo lang mogelijk treuzelen voor ik naar huis moest. 'moet je horen..' hij kwam kort op adem omdat hij naar ons toe was gerend. 'vanavond is er weer een vergadering zei mijn vader'
mijn ogen sprongen even open. 'gaan we het doen?' vroeg ik aan Thomas. hij knikte 'als jij wilt. ik zie je kwart voor acht bij mij thuis, we moeten het begin missen anders krijgen onze ouders door dat we weg zijn gesneakt'
ik knikte instemmend.
'tot vanavond dan!' zei hij voor hij met zijn tas over zijn schouder weer terug rende naar het schoolgebouw.
'Chivato.. war ging dát over?' vroeg Jason. hem ontging soms echt alles.

Reageer (15)

  • Vanamo

    ik hoop dat je binnen krot verder gaat
    XXXX

    1 decennium geleden
  • D3M1

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ga je nog een keer verder? <3

    1 decennium geleden
  • Sylph

    PLease doe verder! het is geweldig.

    1 decennium geleden
  • LaJoie

    Ooohmajgood, gaan die kinderen doen wat ik denk dat ze gaan doen ?? :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen