Als je jonger dan twaalf bent raad ik het je niet aan om te lezen,maar je mag altijd zo erge dingen zitten er eigenlijk niet in.
Sorry voor het hoofdstuk ik had een super goede story van iemand gelezen en die bracht mij op een idee.

Ik werd wakker.Het was maar een droom geweest.Ik had het koud.Ik dacht dat ik nog lag op de koude grond onder de tribunes.Toen Dries bij me was...Zou hij hier nog zijn?Ik opende mijn ogen.Ik lag helemaal niet meer onder de tribunes.Ik wist zelf niet waar ik was.Maar Dries was wel nog in de buurt.Dat wist ik wel.Ik zat in een soort van kelder met een gigantische tralies.Dus eigenlijk een soort Kerker.Hoi,schoonheid.Hoorde ik,ik keek op Dries kwam binnengewandeld,maar niet op de manier hoe ik hem wou zien.Nog steeds met die enge ogen jawel,maar hij droeg alleen een boxerschort en een t-shirt.Hij deed de deur open en kwam naar binnen.Voor de zoveelste keer probeerde ik naar de muur te kruipen.Maar ik kon het niet.Ik lag er al tegen.Hij kwam vervaarlijk dichterbij.Ik moest iets zeggen maar wat?Wat zou hem niet bozer maken.Heb je het niet koud lieverd,vroeg ik poeslief?Bemoei je niet met wat ik draag,snauwde hij.Maar hij leek minder boos.Hij wou iets van me,maar ik wist niet wat.Hij zat nu maar een paar centimeters van me vandaan.En tot mijn verbazing sloeg hij me niet.Hij zoende me zelf.Ik keek naar zijn ogen die weer op dreigend stonden.Dus deed ik maar mee.Maar zijn handen gingen naar mijn blouse en dat vertrouwde ik niet.Ik merkte toen pas dat ik mijn uniform niet meer aanhad.Hij opende het eerste knoopje waarnaar ik zijn handen probeerde wegteduwen.Maar ik hoorde gerinkel en zag dat mijn handen waren vastgeketend aan de muur.Dus pakte ik zijn handen gewoon vast.Asjeblieft niet?vroeg ik hem.Hij leek na te denken maar toen zag je die ogen terug oplaaien van woede.Jij hebt geen rechten hier prinsesje.Hier doe ik met je wat ik wil,wanneer ik wil.Om hem af te leiden vroeg ik.Als ik geen rechten heb heb ik dan wel het recht te vragen waar ik ben?Oke daar heb je eigenlijk wel recht op,zei hij.Je zit in een kerker onder de slaapkamer van Tom en mij.Jongensgebied fluisterde ik.Jep dat klopt een meisje als jij heeft dus geen rechten hier.Hier heersen de mannen.Het is toch een jongensslaapkamer waarom heersen de mannen dan?Vroeg ik hem.Omdat ik een man ben duhhhhh.Wat zijn meisjes toch dom.Ik keek hem beledigend aan.Ja ik beledigde je,zei hij.Ineens ging zijn gsm af.Ik heb training nu.Zei hij en hij plantte nog een kus op mijn lippen.Denk maar niet dat je van me afbent Air en hij liep uit de cel en sloot de deur.Ik had het overleefd,nu toch.Ik bedacht dat het beter was om nog even te slapen.Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen