Foto bij Deux

Through the sorrow,
and the fights,
don't you worry
cause everything's gonna be alright,
be alright.

Ik keek op de klok nog een half uur en dan was ik klaar, ik liep met het dienblad in mijn hand naar de volgende tafel. Aan die tafel zaten knappe jongens, niet dat ik me daar mee bezig hield ik heb een paar keer met een jonge gezoend op vakantie maar voor de rest was ik vrij weinig met ze bezig. Ik lachte vrolijk naar ze en gaf hun, hun drinken. Een knip oogde naar me, pff kom op wat een sukkel. Ik keek nog maals op de klok shit pas vijf minuten voorbij, als ik te laat voor de auditie kwam kon ik het schudden. 'MJ het komt goed.' Zei Blaire toen ik de keuken in kwam, zij was een van de weinige vriendinnen die ik had. 'Ik weet het niet hoor.' Mompelt ik toen ik tegen het aanrecht leunen. 'Maddie alsjeblieft, ik heb je nog nooit zien dansen! Maar jij bent geen domme meid. Jij geeft jezelf niet op als je weet dat je het niet aan zou kunnen.' Ik zuchten ja misschien had ze gelijk. 'Madison je mag gaan, ik zie je volgende week weer.' Zij mijn baas. Ik rolde met mijn ogen toen die me Madison noemde wat een achterlijke naam is dat ook. Ik gaf Blaire een knuffel en deed mijn schort af. Ik keek op de klok als ik nu naar de tram zou lopen was ik er zelfs vroeger en had ik langer de tijd om te oefenen. Ik liep het restaurant uit en slenterde naar de tram terwijl ik de oortjes van mijn Iphone in deed en een liedje zocht toen ik een mooie vond Wings van Maclemore and Ryan Lewis, liet ik die opstaan. Bij de tram aan gekomen kon ik meteen instappen ik haten deze dingen ze stonken en er waren nooit mensen waar je mee kon praten altijd hadden ze haast. Ik kon wel een auto kopen maar dan moest ik werk hebben zo iets wou ik niet van mijn vaders erfenis af halen, ook al zou je daar weinig van merken. Na twee haltens stapte ik uit en ik kwam precies uit bij de plek waar ik moest zijn. Ik keek naar het grote gebouw en zuhte toen die dit was mijn kans. Ik liep er naar toe en opende de deuren ik zag veel meiden, waarom hadden zo veel paars aan? Ik zag een paar jongens ik denk een stuk of 20 van de 150 mensen die audit doen. Ik liep naar de balie en gaf mijn gegevens door en kreeg een sticker op geplakt 112 stond er op. Ik plakt hem op mijn baggy broek en liep toen naar een rustige ruimte. Deed mijn trui uit en trok over het topje wat ik daar onder aan had nog een topje en begon toen met rekken en strekken, het leek wel of veel meiden naar mij keken, en niet echt vriendelijk. Veel hadden hele merk dans pakken aan die strak om hun lichaam vielen en met dikke inkijk. Wat dachten hun? Dit was een auditie voor een tour niet hoer. We hoorde een stem door de ruimte galmen die omriep dat we naar de dans zaal mochten. Ik liep ergens midden in de groep een veilige plek. Zo dragen we aan kwamen werd iedereen stil. 'Hallo ik ben Alfredo, vandaag zal ik beslissen welke vijf mensen bij mijn crew mogen aan sluiten en mee mogen op tour. Zo ik ben niet de enigste die beslist jullie zullen ze niet zien maar de artiest en zijn maneger en zijn voor act kijken mee en zullen met mij de juiste keuzen maken. En hier gaat het alleen om dans. We zullen de groep in vier groepen splitsen en aan het eind van de middag zijn er nog 25 dansers over die tegen elkaar gaan strijden. Voor hun zou het een langen dag worden. Dus bereid je er op voor.' Ik keek om me heen en zag veel van die paarse sletten hun tieten nog meer laten opvallen ik rolde met minnaar ogen en wachten tot ik in een van de vier groepen werd verdeelt.


Nog een hoofdstukje, ik hoop dat het jullie een beetje aan spreekt! En ik hoop dat een paar een reactie achter laten en een abo nemen xxx

Reageer (4)

  • finecandy

    abooo idd snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Demongirltoni

    Abbo er bij vind het nu al een leuk verhaal snel verder

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    aboooo

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Snel snel snel verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen