Foto bij 18.

Wie weet van welk spel dit plaatje komt? :9~

na lang denken (lees: fantaseren onder schooltijd) heb ik toch maar besloten dat er geen beyond birthday in komt.
hij zit voorgoed in de verhalen in mijn hoofd vast maar dat verhaal in mijn hoofd is een drama. en ik bedoel dan ook echt een drama.
maar, ik zou de verhaallijn echt gewoon té erg door elkaar gooien als ik BB erin deed. ten eerste is dit SPOILER ongeveer vlak voor het moment dat L sterft, /SPOILER EINDE als je ooit het topic hebt gelezen weet je wat er ongeveer was met watari ofzo.. ehhmmm... ik moet de ideeen nog goed uitwerken. maar helaas was mijn hoofd té druk met de idiote BB spin-off van dit verhaal.

moet..
me..
concentreren...
geen....
beyond....
birthday..........
T.T

NOG EEN KEER BIJ LAATST GELEZEN!
*is hyper*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Hazelx

    je maakt me jaloers... jij schrijft zoooooooooooooooooooo moooooooooooooooooi... da wil ik ok kunne...(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • MissxYuri

    ik heb mijn hoofd eraf gerukt toen ik las dat ze zwart haar had. net als L (H)

    1 decennium geleden
  • Persefoneia

    Heel snell verderr <33

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder verder verder verder verder bitte

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (K)

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    hehe snel verderrr:D:D:!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen