Foto bij XXIX. She's gone

Toen Cecania naar Nessie keek, zag ze dat het kleine meisje haar hand geklemd had om de halsketting die ze haar had gegeven. Blijkbaar was het kleintje er zeker van dat Cecania uit de bosjes zou springen om de dag te redden. Niet helemaal het plan dat de vampier met de witte haren in gedachten had, maar ja, misschien... als de jongeren dachten dat het nodig was om Aro wakker te schudden. Misschien. Wat deed het er dan toe?

Ik geef toe, ik ben niet meer helemaal up to date (door mijn eigen verhalen verschuift mijn idee van de echte verhaallijn een beetje) maar ik geloof dat iemand hier een punt heeft ;D
More Twilight-confessions coming up ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • BOOKWURM

    WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JE HEBT MIJN WENS VERHOORD !!! JIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    SORRY BEN EEN BEETJE HYPER EN BEN ZOOOO STAPELVERLIEFDDD MAAR MONDJE TOEEEE XDDD

    1 decennium geleden
  • Eirene

    I still love it ;D
    vooral het Cici <3 Alec gebeuren
    dus beetje meer Alec mag well;D
    en dan nu snel weer een nieuw hoofdstukje activeren, een beetje afleiding hier kan ik wel gebruiken...
    ughe ughe schoool ughe ughe
    xd
    naja snel verder dusss

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Dit is gewoon heel erg.
    Ik heb al een hele tijd niet gereageerd.
    Ik heb net weer bij gelezen =)
    Nog 462 hoofdstukken te gaan in totaal *zucht*
    Waarom heb ik zo veel abo's op stories?

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Wahahahahaa!!!
    Tja, nee Aro en vaderlijk, totaal niet, dat zie ik eerder Marcus doen, die is daar wel het mannetje voor!! Maar natuurlijk Aro en zijn onzin, met kom niet voor vechten, gelieve deed hij het wel?
    Maar tja, Aro kennende, verzint hij wel weer iets wat strafbaar gemaakt moet worden, -cici verstoppen-
    Whahahahaha!!!

    Hmmmz, dat is inderdaad irritant ja, als je ouders dat doen, ik heb dat ook meegemaakt, altijd de laatste dag veel gescheld, vloeken, en tieren, voordat we weer eens thuis zijn, en dan gaat het daar nog een week verder ook!!
    Dus ik snap je frustratie's, helaas zal dat wel bij ieder gezin zijn...
    Hmmz, je moet je zelf niet zo naar beneden halen, iedereen is mooi en uniek, zo ook JIJ, zwempak?, waarom geen bikini?

    Dit was wel een kleiner hoofdstukje, maar zeer mooi geschreven, zag het ook weer als een film spele voor mijn gezicht.
    Fijn dat ze weten wat er aan de hand is met je, ik zal je niet in hokjes stoppen, dat doen hun vast en zeker ook niet, ze zullen je vast en zeker gaan helpen, geef het tijd..

    Zeermoooi geschreven, ben ook zeer benieuwd naar je nieuwe hoofdstukken..
    Snak naar meer :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen