Foto bij XXX. It was necessary..

hmmm..; ergens snap ik het wel, dat het Té Fairy tale achtige einde is...
Zo te zien werkt de link weer niet... KLIK HIER

Cecania vond het maar beter, Aro had er soms wel eens nood aan om tegengewerkt te worden. Ze glimlachte lichtjes. Wel, Nessie keek nog steeds verwachtingsvol naar de halsketting om haar nek, hopend dat er iets zou gebeuren zodat ze wist of Cecania echt wel in de buurt was.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • BOOKWURM

    Boekhoudenn kan inderdaad kut zijn, maar even zeggen dat dit weer een geweldig stukje was

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    "Zoveel dat ze je nog steeds in de gaten houdt." van die zin hou ik nu al.. Al vraag ik mij af wie dat gezegd heb, ik denk zelf Aro.

    Waahahahaha, tja Aro wilt altijd vechten, hij is gewoon stom bezig. Een kind kan de was doen, zie Cici maar, ze is zo dichtbij, en nog merkt Aro niks op, en hij leeft al zeg maar zijn hele leven samen met haar. En de Cullens kennen haar zeg maar toch beter dan Aro misschien. Whahahaaa, hmmz, ik wil Carlisle, Edward of Jasper wel als vader.. Niets verkeerd aan, misschien wel wat te overbezorgde ouders maar hé me likes.

    sorry liet mij weer eens even gaan. Zoals altijd. Tja je hoofdstukken zijn altijd mooi, en adembenemend, vooral als je het als een film voor je ziet spelen. Dus ik ben altijd blij met leesvoer van jou!!

    Over je zwembanden, hé dan kijken ze maar de andere kant op hoor... En waarom zou jij niet mogen zwemmen en jezelf mooi vinden.
    Als iedereen het zelfde is, is de wereld toch saai.
    Je mag ook wel wat aan mij geven, misschien houd het gezeur dan eindelijk op dat ik meer moet eten. Ik eet mij misselijk, en nog kom ik NIET aan!! Weet je hoe frustrerend dat is?

    Als moeder zou ik Esme wel willen hebben, ook Alice of Rosalie lijkt mij wel iets XD.
    Alleen het aankleden, en het te mode zal mij gaan doen vervelen. Wahaha ben namelijk niet echt zo'n meisjes meisje, eerder een jongens meisje, spijkerbroek shirt en klaar XD..
    Wahahahahah, ben geen jurkjes kind, ik heb een HEKEL aan jurken.

    De thuissituatie komt bekent voor daar heb ik 15 jaar in moeten leven, toen begon ik mijn mond open te trekken. Had gezegd dat ik geen trekpop was, en ik geen partij ging kiezen.
    Als ze willen spreken ze dat maar met een ander deden. Dat ik mijn eigen zorgen had, en die van hen der niet bij kon hebben. Zoals elkaar haten, maar ook lief hebben, of toch soort van want tja ze hadden toch kinderen gekregen.
    Uiteindelijk zijn mijn ouders wel uit elkaar gegaan, nog steeds vertellen ze hun verhaal en wat ik nu dus doe is knikken ja en amen zeggen.
    Probeer er niet al te veel van aan te trekken, maar mocht je jonger zusjes/broertjes hebben. Ze wel er een beetje tussen uit te houden. Dit moeten je ouders zelf oplossen, jullie niet.

    Ik vraag mij trouwens af, hoe zal Aro reageren als Cici hem in eens laat zweven, of een schop onder zijn hol geeft :P
    Zie het beeld al helemaal voor mij, Aro gilt als een meisje, spring zo'n groot gat de lucht in dat hij op zijn kont terecht komt, en dan tevens angstig als een klein kind rond zich kijkt. :)
    Zie jij het ook al helemaal voor je? Een grappig gezicht niet?

    Zoals altijd een erg lang bericht, nou wij hebben wat te lezen gehad, nu jij weer..
    Wahaha, we wisselen gewoon de wacht om:D
    Hoop snel weer wat te lezen, ben zeer benieuwd naar meer leesvoer.
    Tja mijn buikje rommelt naar meer.
    Je maakt ons alle met de hoofdstukken steeds nieuwsgieriger.
    Nog even en we hangen als kwijlende hondjes aan je broekspijp.

    XxX

    1 decennium geleden
  • xxJennyxx

    Hmm vraag me af wat Aro nu weer van plan is :S

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Ben al een tijdje benieuwd wat Cici gaat doen^^ Snel verder jij!

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Waarom ga je dan ook oefenen in boekhouden? xD
    Huh? Hoe weet Aro dat ze haar in de gaten houdt? o.o
    Snel verder! <333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen