Moet het verhaal nog lang duren of niet?Ik heb over die vraag namelijk geen reactie gehad.

Daar is ze!Hoor ik iemand schreeuwen.Dries wat heb je met haar gedaan Klojo!Ik weet het niet zegt hij.Ik vond haar hier.Wij geloven je niet.Dan geloof je me niet.Zegt Dries.Langzaam open ik mijn ogen.Ze was misschien in slaap gevallen.Ja tuurlijk en dat geloven we best,je kan ook zo saai zijn.Het sarcasme droop ervan af.Jongens?Air je bent bij.Nu zag ik het pas.Het waren Animal en Blue,maar ook tom,Bert en Dirk waren er.Ze is wakker.Zei Blue.Wat is er gebeurd,vroeg ze aan me.Je hebt een grote bult,schrammen en schaafwonden.Ik kijk naar Dries,zijn ogen stonden weer vol dreiging net als bij het gevecht.Ik had met iemand een klein meningsverschilletje.Zei ik.Dries keek me aan.Dat is je geraden ook.Maar tegen de andere zei hij.Als ik te weten kom wie het is zal hij lang niet jarig zijn!Jij was het he,zei Tom.Ik zie het aan je.Jij klojo,waarom?Je hield van haar?Je had liefde vrienden en je bent super populair,wat wil je nog meer?Je hebt me door he?Lachtte hij.Waarom ik het deed?Ze luisterde niet naar me!Het zijn vrouwen dude.Ik Air en Blue kijken Tom boos aan.Tom,Tom ,Tom toch,welke man droomt er niet van dat de mannen weer de macht hebben weer de baas zijn over de meisjes.Het klinkt aanlokkelijk.Ik die al recht gekomen ben geef Tom een duwtje.Maar zegt hij ik stem er niet mee in.Ik heb Air's aandacht vroeger ook getrokken zonder dat te doen.Hij keek naar me.Ik werd rood van schaamte.O,dus je wil haar van me afpakken he Tom?Dat had ik niet van je verwacht.Dat wil ik ook niet Dries.Waarom niet?Ze kan geweldig kussen.Zei hij zelfverzekerd.Oja en waar blijft het feit dat ze lief en behulpzaam en slim is?Vroeg Animal.Dat boeit niet,het belangrijkste is dat een meisje dat goed kan de rest is onbelangrijk.Dat is niet waar,zei Bert.Ga jij je er ook mee bemoeien,Bert?En ik bemoei mij er ook mee,zeiden Dirk en Blue tegelijk.Alleen ik hield me afzijdig.Ik was ontzettend bang.Oja allemaal tegen mij?Nou dan zit er maar een ding op.Zei hij.Ineens pakte hij zijn boog.Ik keek naar Animal en Blue maar ze stelde me gerust:we weten het al dat jullie "soldiers" zijn.En ze transformeerde.Wow,had ik dat ook maar gekund. Ook namen Dirk,Bert en Tom hun wapens.Ik wou ze ook pakken en hun helpen maar Dries keek me vernietigend aan.Ik legde mijn wapen terug neer.Blue en Animal maakte een magiebol.Och meisjes,vechten is voor jongens.Doe zoals Air en ga aan de kant.Zie je niet dat ze dat niet doet omdat ze bang van je is.Wat je ook met haar hebt gedaan het moet wel heel erg zijn,als ze nu zo bang van je is.Daar ben ik gekend voor zei hij en schoot twee pijlen recht op hun af.Het raakte niet hun lichaam maar hun kledij en ze werden meegesleurd naar de muur door de pijlen die Dries schoot.Jullie gaan dit echt niet winnen.Zei hij.Ojawel zeiden de Dirk en Bert die hun wapens klaar hielden.Dirk en Bert waren in het voordeel want een boog is een langafstandswapen.En zij konden dat wel.Maar op een of andere manier kon Dries het wapen van Bert afnemen.En zo vocht hij nu tegen Dirk.Wat mij verbaasde was het feit dat hij met Bert zijn wapen uitstekend kon vechten.Hij versloeg zelf Dirk.En toen kwam hij naar mij toe.Ik was bang en ik kroop tegen de muur.Nu ben je van mij zei hij.En hij wou weer uithalen om te slaan maar hij werd vol geraakt.Het waren de magie bollen van Blue en Animal.Tom stond ernaast met de pijlen die Dries had afgevuurd op Blue en Animal in de hand.Hij had ze losgemaakt.Wij hadden gewonnen.Ik was zo blij,ik was verlost.Dries zou me nooit meer kwaad doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen