Foto bij Quatre

you got it you got it bad
when you're on the phone, hang up then you call right back
you got it you got it bad
when you miss a day without your friend your whole life's off track 
you got it bad when you're out with someone
but you keep on thinking about somebody else
you got it bad.

Bij elke groep waren er nu nog tien over, het verbaasde me dat ik er nog in zat al verbaast het me niks dat Alfredo me expres niet had laten afvallen. We stonden nu met nog 40 man, de deur werd open gedaan en Alfredo kwam binnen gevolgd door Justin Bieber en Jaden Smith. Oke dit verklaarde al dat paars, shit waarom doe ik auditie voor zijn tour, oke het was zeker een goeie artiest maar ik had het niet zo op hem. Meteen toen ze Justin zagen begonden er een paar te gillen hij kreeg meteen een zelf voldane grijns op zijn gezicht en ik zag Alfredo met zijn ogen rollen. 'Oke Oke we weten het meneer Bieber is er heel bijzonder allemaal, maar jullie kunnen je niet zo gaan gedragen als jullie voor hem optreden dus laten we professioneel blijven alsjeblieft. We gaan Jullie nog een keer de dans laten doen en dan zetten we af en toe de muziek stop en laten we wat mensen afvallen.' Zo gebeurde het, hij starten de muziek en Begon ik weer te dansen, dit keer letten ik meer op de rest en ik zag dat veel mis gingen door de aanwezigheid van Justin, of Jaden want ik vond persoonlijker Jaden gewoon leuker ik kende zijn vader, niet heel goed maar vroeger heb ik hem een paar keer ontmoet. 'Oke stop.' Riep Alfredo en hij stopte de muziek. 'Nou ik vind dit jammer om te zien, en te zeggen maar van mij kan nu al de helft vertrekken. Nummer 46, nummer 22, nummer 1, nummer 88, nummer 41..' Ik was al niet meer aan het opletten zo lang hij mijn kant niet op keek was het prima. Hij wou de muziek weer aan doen maar Justin hield hem tegen en fluisterde iets in zijn oor. Ik zag hem knikken en mijn kant op kijken, 'Oke en nummer 16 mag ook weg.' Ik keek naast me en zag dat daar nummer 16 stond ik haalde opgelucht adem en ging weer recht staan. 'Oke en verder.' Hij drukte weer op play en de muziek ging verder waar die gebleven was, veel raakten hier in de war maar ik kon hem gelukkig snel op pakken en ging verder. Toen het liedje was achter gebleven keek ik om me heen en telde snel hoeveel er nog stonden, rond de 17 dus dit was de laatste ronden. Justin zetten een stap naar voren en keek ons allemaal een voor een aan. Er waren nog vijf jongens en voor de rest meisjes, even zag ik zijn blik over alle lichamen van de meisjes gaan maar bij mij was het maar kort, ja sorry dat je mijn vormen niet zag hoor Bieber. Ik rolde met mijn ogen en gunde hem een arrogante blik. 'Oke ik heb mijn keus gemaakt.' Zei hij en liep naar Alfredo en Jaden toe en begon wat te fluisteren. 'Wat nee doe normaal Justin dat is geen goeie keus.' riep Alfredo haast uit. Ik voelde hoe iedereen om me heen nog nerveuzer werd. 'Nou wat had jij dan in gedachten.' Hoorde ik hem beledigt antwoorden. Alfredo zei iets en Justin lied zijn blik weer over ons heen gaan. Even zag ik zijn blik donker worden. 'Jou dans groep jou keus, maar zorg dat het er een beetje uit ziet als we optreden.' En met die worden liep hij weg. Jaden keek even verbaast om zich heen maar liep toen maar achter Justin aan terwijl hij vrolijk lachten. 'Oke ik heb mijn keus gemaakt die door gaan.' Zei Alfredo tegen ons. 'Ik wil graag dat nummer 148...' En lange gespierde jongen klapte in zijn handen en werd vrolijk. 'Nummer 121..' Een beetje een klein meisje met bruinig haar maakte een vreugde dansje. 'Nummer 76..' En lang meisje met oranje haar maakte een vrolijk sprongetje. 'Nummer 32..' Een kleine beetje gay achtige jongen maakte een hupeltje waar ik van in de lach schoot. 'En als laatst nummer.... 112.' Ik bleef even versteend staan maar toen verscheen er een glimlach op mijn gezicht ik was door! Ik ging op tour.


Haha volgens mij wou KiDRAuHL13 dat ik verder ging :)! Eigenlijk bedoelde ik 5 reacties van 5 verschillende mensen. Maar van 3 en dan toch 7 reacties maakte me ook blij hihi!! Daarom toch maar een hoofdstuk. Morgen moet ik voetballen en meteen daarna oppassen maar ik ga mijn best doen nog een te plaatsen als ik 5 reacties van 5 verschillende mensen krijg (dieren of aliens mag ook)! Bedankt voor al Jullie abo's ben daar echt blij mee! Laat me weten wat je er van vind x

Reageer (4)

  • BiebersJerry

    Ik heb heeeel dezelfde mening als jadore1D ,moeilikk om het te lezen soms, maar het verhaal intreseert me zo dat ik verder blijf kezen :D

    1 decennium geleden
  • MikaylaMira

    Hee! Super leuk verhaal, maar wel veel foutjes. Vooral vertaal foutjes zoals A als in het eerste hoofdstuk is un in het Frans. Geen kritiek ti's een super leuk verhaal maar even positieve feedback :)

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    SNELVERDEEEEEEEEER (flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    snel verder hahaha xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen