Foto bij Sept

There were days when I was just broken, you know
There were night when I was doubting myself
But your kept my heart from falling
It didn't matter how many times I got knocked on the floor
But you knew one day I would be standing tall
Just look at us now

En daar stond ik dan, ik zwaaide nog een keer naar Blaire, ze had eerder vrij genomen en voor gesteld om mij te brengen. Ik keek naar het huis en was een grote luxe villa, ik pakte mijn koffer en deed mijn tas op mijn rug klaar om het avontuur tegemoet te gaan. Maar voor ik ook maar een stap had gezet zag ik twee gedaantes op me af komen. 'Maddie! Wat zie jij er anders uit dan gisteren, zo leuk je haar!' 'Jullie ook hallo.' Zei ik lachend tegen Shara en Chloe, ze gaven me allebei een knuffel. 'Ik heb al geregeld dat wij deze week samen op een kamer slapen, niet dat dat moeilijk was wij zijn de enigste meiden van onze leeftijd. We zijn met zijn twintig en zes meiden de anderen drie zijn boven de twintig een heeft al een kind. Maar iedereen is heel aardig en...' 'Ja Chlo, stop met praten en loop door ze zal alles zo zelf wel zien.' Zei Shara lachend. 'Oh sorry praat ik veel?' Vroeg Chloe geschrokken. 'Nee lijkt maar zo.' Zei ik lachend en met zijn drieën stapte we het huis in, ik hoorde uit een kamer ik neem aan de huiskamer vrolijke stemmen komen. 'We brengen je eerst naar je kamer, over een paar minuten is Justin er toch en daarna zijn we nog een week van hem verlost.' Zei Shara. Volgens mij dacht ze het zelfde over hem als mij. We liepen door de hal en plots stonden ze stil waardoor ik bijna tegen hun op knalde. 'We zijn er.' Riepen ze opgewonden en opende de deur. Ik liep naar binnen en keek bewonderend om me heen het was een ruime lichte kamer met drie hemel bedden. 'Wauw..' Wist ik uit te brengen. Ik hoorde twee mensen grinniken. 'Kom dump je spullen dan gaan we eerst naar de anderen.' Ik gooide mijn koffer en tas op het bed bij de muur en samen liepen we naar de huis kamer, iedereen begroeten me vrolijk maar voor we echt kennis konden maken kwamen er al drie gedaan binnen ik lachte vrolijk naar Alfredo die me begroeten met een knip oog. Jaden keek ook lachend de groep rond, maar Justin had alleen aandacht voor zijn Iphone. Alfredo stoten hem aan en verbaast keek hij op. 'Oh sorry..' Zei hij niet tegen iemand in het speciaal. Hij keek ons even aan. 'Zo te zien is nog niet iedereen er..' Mompelde hij. 'Wie mist er dan?' Vroeg Fredo verbaast. 'Ja die Madison of zo..' Zei Justin. 'Ja ik zie haar ook niet..' Zei Jaden. 'Uhm... Ik ben hier hoor.' Zei ik voorzichtig. Meteen draaide alle hoofde naar mij toe, fijn dat hoefde nou ook weer niet. In Jaden zijn blik zag ik iets van herkenning en hij lachte vrolijk. 'Oh sorry.. Nou ik ben hier om jullie succes te wensen en ik zie jullie volgende week.' Zei Justin verveelt, en na dat gezegd te hebben liep hij weg. 'Ja sorry voor dat..' Zei Jaden, 'Hoef jij geen sorry voor te zeggen...' Zei Alfredo. 'Gaan jullie je kamers maar klaar maken, vandaag gaan we nog niks doen, maar optijd slapen morgen gaan we er hard tegen aan.' Iedereen stond op maar ik werd aan getikt en keek om een lang meisjes stond achter e. 'Ik snap dat je het rot vind hoe Justin deed, maar geloof me hij was niet altijd zo! Maar die Selena heeft hem gebroken halve wegen de tour vorig jaar is hij veranderd.' Ik keek haar dankbaar aan. Als ik het goed herinnerde heten ze Nikki en was ze een beetje de moeder van de Crew vast ook omdat ze een kind had een keer in de maand kwam haar kindje ook langs ik kon niet wachten die te zien. Samen liepen we naar de kamers en ze liep de andere kamer in. Ik deed mijn eigenlijk kamer in en zag Shara staan ik bedacht me geen seconden en sprong op haar rug. Misschien iets te hard want samen belanden we op de grond. Chloe lach hele maal dubbel en niet veel later moesten wij ook lachen, ja dit gingen een paar leuke maanden worden, ik had me voor genomen niet te veel van Justin aan te trekken, en hem te negeren. Maar nu wist ik nog niet wat er allemaal kon veranderen in een paar maanden.


kiDRAuHL13 en Aperecium9 en hoe ik was boos :o slaat toch nergens op pffff.... Hier nog een hoofdstukje (gho hadden jullie nog niet gemerkt) Eigenlijk heb ik geen drie reacties gehad maar toen ik de reactie van kiDRAuHL13 zag en merkte dat ik in de top stond was ik toch wel heel erg blij!!! DANK JULLIE WEL VOOR DE KADO'S!! Jullie zijn schatjes daarom nog een hoofdstuk xxxx

Reageer (5)

  • NxG236

    Abbo!!! :D:D:D

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Wat is Justin een klootzak ahaha, een lieve mooie leuke klootzak!
    Snel verder meid!

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    Leuk! Snel verder x

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    snel verderrr xx

    1 decennium geleden
  • finecandy

    heb hem alweer gelezen! snel verder chicka!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen