Foto bij XXXI. The returning...

Mijn LINKJE werkt weer niet op de foto bovenaan ;C

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • BOOKWURM

    Even attentieen stilte graag!
    I command your life...
    * gaat op knie zitten*
    Wil je met me trouwen?

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Nou hier is je eerste kwijelende hondje dan maar.
    Bijt in je rechter broekspijp.. XD

    Hmmz, je moet jezelf niets verbieden, en trouwens wat is er mis met verschil? Niets toch?
    Als je echt van je gevoel af wil dat je 'te' bent geef mij dan wat, dan ben ik tenminste van het gezeur af dat ik 'meer' moet eten, terwijl ik dat al doet.

    Tja, ik zie Aro nog steeds zweven, en als ik Aro was zou ik Nessie nu maar snel loslaten, anders doet CICI je straks nog wat, en geloof mij dat wil je niet, kom niet aan Cici, haar schatje!!
    Aro en zijne hoogheid echt niet, in nog geen miljard jaar!!!
    Ja, ik vind het ook niet altijd prettig om alleen thuis te zijn ofso, maar ik weet wel dat als mijn ouders ergens bang voor zijn dat ik het ook moet wezen..

    Hoezo problematisch lang? Nee toch? Het is toch heerlijk als wij jou ook leesvoer geven.
    Misschien kom je zo op wel nog meer leuke schattige iedeetjes.
    Wahahhaha..
    Hmmz, Caius moet niet zo stom doen, want wat maakt het uit een Aro meer of minder?
    Nessie moet helemaal niet luisteren naar Aro, hij is gemeen!!
    Cici is vrij om te gaan en staan waar ze wilt!!

    O ik zal je deze keer niet zo heel erg groot leesvoer geven.
    Hahahaha, maar tja, niet getreurd misschien de volgende keer weer meer leesvoer voor je :P
    We zijn alle reuze benieuwd naar het plan van Aro...

    CICI RULEZ

    XxX

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    En nu komt Cici à la superhero aanvliegen en redt Nessie uit Aro's onveilige armen^^ (@xPOTTERHEADx: je superCici-theorie is besmettelijk xD)
    Me wants more Cilex! It's so cute and fluffy :Y)
    Nee, maar nu moet Cici écht wel terugkomen (liefst op een manier die onze verbeelding te boven gaat), je hebt ons al te lang aan het lijntje gehouden! *hangt als een kwijlende puppy aan je broekspijp*

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Heeft je vader je studie voor je gekozen? o.o
    Of vat ik dat nou verkeerd op?
    Snel verder! <33333

    1 decennium geleden
  • Eirene

    ik denk dat Aro zei dat hij haar naar Cici kan brengen ofzo...
    of gewoon; 'klim op mn arm of ik vermoord je!' *lieve glimlach*.
    of Nessie denkt dat als Aro haar ontvoerd Cici haar komt reddenn (ja, Super Cici zit altijd in mijn theorie ;D)
    of, wat natuurlijk ook kan, Nessie is ineens heel erg gehecht geraakt aan de 'vader' van Cici.
    nou ja, je hebt vast wel één of andere super slimme reden bedacht waardoor wij allemaal :O doen
    zoals je zelf al zei:
    For you to kow, for us to guess
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen