Foto bij huit

You don't have to say, what you did,
I already know, I found out from him
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
And don't it make you sad about it

We hadden net met zijn alle gegeten heerlijke afhaal pizza, ik was daarna nog even naar Alfredo gegaan om wat te praten het was fijn iemand om me heen te hebben die alles van mij wist. En nu lag ik op Chloe haar bed samen met haar en Shara. 'Zullen we in de sauna gaan?' Vroeg Saar. 'Say what?! Sauna?..' Riepen ik en Chlo zo wat uit. Shara lachte schamper en stak haar tong uit. 'Had je dat niet eerder kunnen zeggen dan lagen we daar nu al.' Zei ik lachend. We stormde alle drie naar onze kast, die se net hadden opgeruimd, en griste onze bikini's er vandaan. Ik was al omkleed toen hun nog bezig waren ik moest grinniken, wij stonden nu al bekend als de schattingen en de kindje van de groep, alleen omdat wij nog tieners zijn hallo ik ben achttien geen twaalf. 'Wat sta jij te dagdromen kom mee.' Zei Shara en we rende met zijn drieen naar de andere kant van het huis en gingen naar de sauna ruimte, zo te zien waren we de enigste met dit geniale idee wat er was niemand. We deden onze badjassen uit en liepen naar binnen meteen voelde ik de hitte en rook de heerlijke ecaliptus geur. We gingen alle drie zitten en opeens keken ze me allebei aan. 'Dus vertel... Hoe zit het tussen jou en Alfredo?' Ik keek ze allebei geschrokken aan. 'Pardon?' 'Ja na de audities stapte je bij hem in de auto, en hoe hij naar je keek toen Justin best lullig deed, heel beschermend. En net was je ook weer bij hem.' Verduidelijkte Chloe haar verhaal. Ik schoot in de lach.'Geloof me er is niks tussen ons. Hij kende mijn vader vroeger en toen ging ik veel met hem om 5jaar geleden. Maar ik heb hem nooit meer gezien en na de eerste ronden herkende hij me en toen zijn we wat bij wezen praten.' 'Oh dat verklaard het, maar hoezo hebben jullie geen contact meer gehad dan?' Vroeg Shara. 'Mijn vader ging dood, mijn familie kon niet voor me zorgen en toen ging ik naar een pleegt gezin.' 'Ene moeder dan?' 'Die is al overleden bij mijn geboorte.' Ik beet op mijn lip en probeerde mijn tranen binnen te houden. 'Wat vreselijk.' Zeiden ze en voor ik het wist hadden ze me in een knuffel getrokken. 'Dank jullie. Maar het gaat wel, ik ben nu hier en kan eindelijk verder gaan.' 'Dat ik knap van je Maddie.' 'Jullie zijn lief, maar kunnen jullie me los laten? Het is iets te warm met se sauna aan.' Ze gingen weer goed zitten en praten weer verder. En voor het eerst praten ik over hoe de afgelopen vijf jaar voor mij waren geweest. Ik lied het stuk weg over wie mijn vader was, ooit zou ik ze dat wel vertellen. Ze waren heel lief en mee levend, het voelde fijn om er over te kunnen praten natuurlijk probeerde Blaire dat wel vaak maar toen kon ik het nog niet, toen kon ik het nog niet accepteren en wist ik niet wat ik voelde. Na een uur gepraat te hebben niet alleen over mij maar ook over hun en de tour en anderen dingen besloten we snel te gaan douchen en om te kleden. Zo dra we warm in bed lagen was het pas half negen en besloten we maar te kijken of er nog een film bezig was. We zapte wat langs kanalen en lieten hem toen maar op teen nick staan waar Big Time Ruch bezig was. Na een paar minuten hoorde ik aan de andere kandidaat van de kamer gesneurk. 'Slaapt ze?' Vroeg ik aan Chloe waar van ik zag dat ze nog wakker was. 'Ja, zullen wij dan ook maar?' 'Ja strak plan, morgen een druk programma.' Ik klikte de tv uit. 'Slaap lekker.' 'Weltrusten.' Ik draaide me op mijn zei en dacht even aan papa. Alles kwam goed en na dat gedacht te hebben viel ik in een diepe slaap.


Sorry ik zou nog een hoofdstuk plaatsen. Maar iets hield me tegen, het heet SCHOOL :(... Maar hier is die toch jij! Wauw 20 abo's en zulke lieve reacties <3<3<3 Dank jullie wel zo blij! Laat me weten wat je er van vind jullie reacties vrolijke me op! Ook wil ik gebruik maken van deze gelegenheid en die lieve Tuts feliciteren met haar verjaardag!! 17 jaar Pfff ik moet nog 4 maanden wachten Hihi maar je mag me nu al vast een cadeau geven ;) xxxx

Reageer (5)

  • xEloquence

    Snel verdeeeeeeeeeer! Hopen dat je nog een keer in de top staat!

    1 decennium geleden
  • Lufs

    Als cadeau heb ik je een kudo gegeven XD

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Verder pleasse!! :D

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    AAAAAAAAH OMB JE STAAT WEER IN DE TOP

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    wil je alsjeblieft met je geweldige verhaal verder gaan *zet puppy ogen op*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen