Foto bij Dix

I close my eyes and pray
For the broken-hearted.
I pray for the life not started
I pray for all the ones not breathing.
I pray for all the souls in need.
I pray. Can you give 'em one today.
I just cant sleep tonight
Can someone tell how to make a change?

Morgen was het zo ver waar we de hele week voor geoefend hadden. Ik had net met oma gebeld en ze vertelde me hoe trots ze was, en dat ik er vooral van moest genieten. Daarna had ik nog even met Blaire gebeld en nu was ik samen met Chloe en Shara onze koffers aan het pakken. We zouden morgen vroeger vertrekken dan de rest omdat wij met elke dans mee deden en dus in de groten bus moesten oefenen met Justin, Jaden en Alfredo. Elke dans had hoofdpersonen en omdat wij nieuw zijn en de liedjes ook had Alfredo ons gekozen als hoofdpersonen, omdat veel fans zich blijkbaar ook verdiepte in de crew. Dus de rest allemaal al kenden, en Justin juist een nieuwe start wil. Al zal die vast niet blij zijn als die weet dat hij in een paar liedjes sexy met mij moet dansen. 'Ik zet mijn wekker om half drie.' Zei Chloe. 'Wat? Ben jij gek ofzo? We hoeven pas om vijf uur klaar te staan.' Zei Shara geschrokken. Ze voerde een hele discussie totvik met een geniaal plan kwam. 'Zullen we zo naar het strand? Onze laatste avond hier in LA gezellig met zijn 3e afsluiten?' Meteen waren ze stil en stemde er mee in. We maakte snel alles af, legde een setje kleding neer voor morgen, ik hield het maar simpel het was zomer dus als we over morgen in Rome aan kwamen was het ook erg warm. We namen de sleutel mee en liepen naar buiten, de laatste zonnen stralen maakte ons nog warm en pratend en lachend gingen we op weg.het was maar tien minuten lopen maar toen we daar aan kwamen was het donker en zagen we de gezellige lichten van de strand tenten. We hoorde swingende muziek en vrolijk mensen geluiden. 'Jullie heb ik hier nog nooit gezien kan ik iets aan bieden?' Zei een knappe jongs voor ons. We keken elkaar aan en haalde onze schouders op en liepen hem achter hem aan. 'Wat onbeleeft ik heb me niet voor gesteld ik ben Robbie.' 'Hoi Robbie dit hier zijn Chloe en Madison en ik ben Shara.' Zei Shara. Robbie gaf haar een knip oog en ik keek Chloe veelbetekenend aan. Na dat we ons drankje hadden gehad wisten wij twee weg te komen en lieten Shara bij hem achter. We liepen naar de dansvloer en begonnen wat met de menigte mee te dansen. Na een kwartier stond ook Chloe bij een jonge ik koest lachen en liep naar de zee en plofte op het zand neer terwijl ik naar de maan staarde opeens hoorde ik achter me de stem van pappa even dacht ik dat ik gek werd tot ik me bedacht dat ze nu een nummer van hem draaide man in the mirror. Zacht zong ik mee, 'Jij heb een mooie stem.' Geschrokken keek ik ook in twee donker bruine ogen. Ik lachte verlegen. Hij kwam naast me zitten 'Ik ben Nick.' 'Madison.' Zei ik verlegen. Sinds wanneer was ik verlegen? 'Ook even ontsnapt aan de drukte?' Vroeg hij me. Ik moest lachen knikte. 'Ja en mijn vriendinnen hadden andere dingen te doen.' Hij schoot in de lach. Zijn lach was erg aan genaam en zijn zwarte krullen bewogen vrolijk mee. We hadden een heel gesprek tot ik op mijn mobiel keek en zag dat het half twee was Shit over drie uur moet ik al wakker zijn. 'Het spijt me ik moet gaan.' Zei ik spijtig. Hij knikte en hielp me opstaan ik keek je even aan en voor ik het wist voelde ik zijn lippen op mijn mond. Het was geen lange zoen maar het voelde goed. Hij gaf me een papiertje waar hij net nog iets op krabbelde, en samen liepen we terug. Hij drukte nog een kus op mijn wang en verdween, even was ik verbaast maar toen besloot ik toch maar om Chloe en Shara te gaan zoeken. Toen ik ze na een kwartier gevonden had rende we snel terug naar het huisje, toen we zachtjes naar binnen waren geglipt hadden we snel onze pyamas aan getrokken en in bed gedoken. 'Hij was zo knap.' Mompelde Shara nog en toen viel ze in slaap. Ik hoorde ook Chloe nog wat onverstaanbaars mompelen en toen was het ook aan haar kant stil. Ik pakte snel het briefje uit de broekzak van de broek die ik net uit had gedaan en las het: 0750453349 x N Ik pakte snel mijn Iphone en zetten zijn nummer er in en stuurde hem een berichtje. Me 03:01: Hooi, ik vond het een gezellige avond met je, zo als je weet ben ik een tijdje naar het buiten land ik hoop je snel weer te zien of te spreken x M Ik las het nog een keer over en drukte op verzenden en na dat gedaan te hebben viel ik in een diepe slaap.


Sorry girls, een beetje laat maar ik had een drukke dag.. We hadden playback show op school was wel heel leuk ik deed met een vriendin The boys van Nicki Minaj en cassie was echt super vet!! Ben nu maar niet gaan voetballen kapot moe en super veel huiswerk maar toch nog een hoofdstukje voor jullie!!! Dankjewel voor jullie lieve reacties altijd vind ik echt leuk!! Bij weer 5 ga ik verder (kado's ook altijd welkom :) ) xxxx

Reageer (4)

  • xEloquence

    Snelverdeeeeeeeeeeeer! (nerd)

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Snel verder!! :)

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Je schrijft echt goed!!!
    snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen