(Oja quizerbest je hebt zelf gezegd dat je geen drie was dus ja)

Misschien laatste hoofdstuk voor vandaag

De volgende dag verliep alles normaal.Ik had wel niet in mijn kamer overnacht.Ik was bij Dries blijven slapen.Tom was bij een vriend gaan logeren in de kamer ernaast.Dries had de bedden naast elkaar geschoven.Zodat we naast elkaar lagen.In tegenstelling tot de vorige keer probeerde hij niets.Ik lag zelfs dicht in zijn buurt,want het was redelijk koud.Hij had nog een honderduizenkeer sorry gezegd en ook voor de handeling die hij met me wou doen in de kerker.Ik had gezegd dat ik hem had vergeven.Maar hij zei dat hij het zichzelf niet vergaf.Hij begon te huilen en ik legde zijn hoofd op mijn buik zoals kleine kindjes doen bij hun papa om te horen welke geluiden die buik allemaal maakte.Ik wreef is door zijn haren.Al snel was hij in slaap gevallen op mijn buik.Hij was zo schattig als hij sliep.Ikzelf kon moeilijk slapen ik had veel geslapen in de kerker.Ik bedacht wat hij zei over wat hij allemaal had gedaan.Zo erg vond ik ze nu eigenlijk niet,had hij die handeling uitgevoerd dan zou iknog niet weten of ik het erg vond.Ik was oud genoeg daarvoor enhij ook en ikhield veel van hem.Maar natuurlijk in zo een omstandigheid doet niemand dat graag.Maar hij had het niet gedan en eigenlijk was ik wel blij.Want ik hield wel van Dries maar dat was Dries niet ik weet het zeker.En toen viel ik toch in slaap.S'ochtends waren de rollen omgedraaid.Hij was al wakker en zat rechtop maar ik lag nog op zijn schoot te slapen.Tot dat ik iets op mijn lippen voelde.Hoi schoonheid,zei hij en ik zette me recht.Ook goedemorgen zei ik.Ik had heerlijk geslapen,omdat ik niet meer op de koude grond lag.De rest van de dag was ik naar zijn trainingen gaan kijken.Op het einde was het zelf match tegen een andere heel goede ploeg.Natuurlijk winnen Dries en zijn groep weer.En ze gingen het vieren.Dries kwam naar me toegelopen en zei:ik had je toch beloofd gisterenavond dat ik het zou proberen goedmaken.Ik knikte.Nou kom mee zei hij.Hij pakte mijn hand vast en zoals een echt stelletje trok hij me doodleuk de cafetria mee binnen.Zelf was ik e nog nooit geweest.Hij trok me mee naar de zaal dat voor hun gereserveerd was.Hij ging aan de toog zitten en hij wees mij een krukje toe.Waarna ik naast hem ging zitten.In begin was het heel leuk.De trainer kam binnengestormt en riep:ik trakteer iedereen voor onze overwinning.Dries probeerde zich iets te bestellen door heel de massa heen waarna hij naar mij keek.Ik zat met mijn vingers te draaien.Hij nam mijn schouder vast:waarom neem jij niets?Ik keek naar hem,ik ben toch niet in jullie team.Onee wacht maar?Hey jongens Riep hij hij had heel de zaal zijn attentie.OMG.Mijn vriendin hier zit niet in onze club mag zij ook een drankje op het geld van de trainer.Is dat jouw vriendin riep de trainer.Ja en zij is de beste.Ik schaamte me kapot maar het was wel heel lief.Tuurlijk als dat jouw vriendin is.En heel de zaal begon te lachen Dries bestelde iets voor mij en we lachten mee met de rest.Maar het was nog vroeg in de avond en er zou nog veel gebeuren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen