Ik heb een nieuwe lezer
bedankt MireruNeko
En bedankt voor je kudo dat maakt me nog blijer.
Daarom nog een hoofdstukje!!!!!!

Ook omdat ik zo goede lezers heb bedankt allemaal

Al snel kregen we onze bestelling.Dries schoof het glas naar me toe.En iedereen proostte.Op de overwinning!!!Ik dronk van mijn glas.Het was bier.Ik besloot om hierna water te bestellen ik mocht niet te veel alcohol op hebben.Natuurlijk dachten de jongens daar anders over.Ze waren het vast al gewoon.Al snel had Dries en de rest hun glas op en ze bestelde zich weer iets ditmaal op eigen kosten.Toen mijn glas halfleeg was zaten ze al aan hun derde glas.Nog steeds bier.Wat kregen die veel alcohol binnen.Toen mijn glas leeg was was ik mijn tel al kwijtgeraakt.Ik voelde me wel al lichter worden in mijn hoofd en ik bestelde mij een water.Dries moest grinniken.Ik keek hem aan,hij leek helemaal niet meer op de normale Dries hij had meer iets weg van...van de gemene Dries.Zou het komen door de alcohol?Al snel genoeg kwam ik daar achter.Toen ik mijn glas water leeg had en me weer een beetje beter voelde sloeg iemand zijn arm om me heen. En ik schrok bij het feit dat dat Dries niet was.Dries siste ik en hij keek .Hij keek de jongen vuil aan.Zeg Nick blijf is van mij lief af!De alcohol had zijn werk gedaan.Waarom,ik wil ook wel iets met haar doen.Waarna hij mij een kus op mijn wang gaf.Dries werd laaiend en al snel kreeg Nick een vuist op zijn gezicht.En toen begon de ellende.Nick zijn vrienden vingen Nick op en het was Dries tegen Nick zijn clan.Je bent alleen geef nou maar op Dries en geef die meid aan ons.Wij hebben daar beter verstand van.Maar daar stak ik een stokje voor.Ik ging naast Dries staan.Nu is hij niet meer alleen,zei hij op de meest arrogante toon en gaf Dries een kus op zijn wang.De jongens langs Nick zijn kant joelden maar nick was boos.Dat is mijn meid.Nee dat is jouw meid en hij wees naar een doos die op de toog was gezet.Nick werd boos en hij viel Dries aan.Maar ik tackelde hem waardoor hij op zijn gezicht viel.Oe het meisje gaat zich er mee bemoeien. Dries is zo slap dat hij het niet alleen aankan.Dries schaamde zich precies en vroeg opf ik effe terug aan de toog kon gaan zitten.Maar dat was geen goeie beslissing van hem.Zodra Nick recht stond viel hij Dries aan en dit keer met zijn vrienden.Dries kreeg er een paar neer.Maar nick sloeg hem neer.Daar lag hij dan met een bloedneus op de grond.Dries riep ik en ik rende op hem af.Asjeblieft Dries wordt wakker.Het cafe is jongensgebied als jij niet zegt dat ik me mag verdedigen dan dan dan mag ik me niet verdedigen!!!Ik schudde hem heen en weer maar hij zei niks.Zeg iets asjeblieft!Hey!Ik keek op het was Nick.Ja jij daar.Hij had het dus op mij.Ik slikte.Nu ben ik hier de baas zei hij.En ik en mijn vrienden gaan plezier met jou beleven wacht maar.Gevolgt door een lach en gegrinnik door zijn groep.Onee,ik zat in de problemen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen