Ik denk niet dat er vandaag een marathon zal zijn (die hebben jullie gisteren al gehad)+Dit is hoofdstuk 30 al (hoera)

Toen ik wakker werd,kon ik mijn ogen niet geloven.Ik lag weer op de koude vloer van de kerker.Eigenlijk was ik al blij dat ik niet in Nick zijn kamer lag(voor de liefhebbers)Wat ik raar vond was dat Dries nog aan het slapen was.Sterker nog hij lag naast me.Het grappige was dat hij deze keer mijn handen niet had geketend maar zijn voeten.Hij had me dus slaapontvoerd ofzo.Ik wist wel waarom ik hier was.Dries had gisteren veel gedronken en had me dus weer ontvoerd.Ik mocht Dries dus niet wakker maken.Zijn roes zou nog niet uitgeslapen zijn.Deze keer had hij mijn gsm nog niet afgepakt.Ik zag dat ik een nieuw bericht had.Kun je raden van wie?Nick had dus blijkbaar mijn nummer.Je wilt niet weten wat er in staat.Alleen waar zijn kamer is en een verzoek of ik om 10 uur vanavond wil langskomen.Is die nu helemaal gestoord?Langzaam werd Dries wakker.Zijn roes was blijkbaar nog niet uitgeslapen.Zeg schat maak me is los we moeten onze handelingen van vorige keer hervatten.Ik zou graag willen maar ik heb de sleutel niet glimlachte ik.Jij hebt me vastgemaakt maak me los.Bromde hij.Jij hebt jezelf vastgeketend in je slaap.Ik zit toch niet in meisjesgebied he vroeg hij.Neen wees maar niet bang ik zal je niet doodroddelen.Dit is jongensgebied.Hij keek me raar aan waarom heb je me dan vastgemaakt.Dat heb ik niet.Weet je niet waar de sleutel is?Vroeg ik hem.Natuurlijk wel die zit in mijn broekzak.Pak hem dan.Vroeg hij.Ik weet niet of je het doorhebt hoor maar het zijn je voeten die zijn vastgeketend en niet je handen.Ik denk wel dat je zelf de sleutel kunt pakken.An snel had hij de sleutel en hij wandelde op me af.Inderdaad hij had alcohol op.Dat rook je zo.Al was het wel vermengd met mannenparfum.Had hij dat opgedaan voor mij?Of had ik dat gewoon niet eerder gemerkt.Ookal was dit gemene Dries dankzij de vorige keer en Nick had ik al veel ervaring over dit verkregen.Ik moest gewoon doen wat me het beste leek.Ik knuffelde hem,Zijn t-shirt rook naar rozemarijn.Zalig.Ik was pas terug op aarde toen ik Dries zijn lippen voelde in mijn nek.Zolang hij niet lager ging was het voor mij goed.Maar boze Dries (en boze Nick) kennende zou het nog niet gedaan zijn.Pas toen hij zijn t-shirt uitrok.(Waar zich een sixpack bevondt:P)Begon ik te panikeren.En toen ik voetstappen achter me hoorde iemand de deur horen sluiten en twee handen rond mijn zij voelde die niet van Dries waren begon ik te panikeren.Wie was dat.Was dat iemand die me kwam redden?Vast niet.Ik had een vermoeden wie het was maar ik hoopte dat hij het niet was anders zat ik zo erg in de problemen.







Wie komt er binnen,raad eens?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen