Air pov

Hij knikte.Bedenkelijk keek hij voor zich uit.Waarna hij me een kus gaf.Maar hij deed niet echt mee.Het was meer gewoon twee lippen tegen elkaar zonder iets speciaals.Ik trok me terug.Zijn gezicht stond nog even bedenkelijk als daarvoor.Wat zou hij aan het denken zijn.Wat hij mij zou laten doen?Wat hij met me wil doen?Op welke manier?Welke taken hij aan Nick en Joran zou geven?De tranen die ik had ingehouden liepen nu regelrecht over mijn wangen.Ik had eigenlijk op dit moment wel erg weinig vertrouwen in hem he?Want misschien bedacht hij iets goeds?Misschien is de werking van de alcohol gestopt?Hij keek me terug aan.Maar meer op de observerende wijze.Joran,Nick we gaan er aan beginnen,zei hij.De woorden weergalmden in mijn hoofd.Alle vertrouwen die ik in hem had ebden langzaam weg.Maar ik vindt dit niet zo een goede plek.We gaan opzoek naar een slaapkamer waar niemand is.Hij grijnsde.Waar was de lieve Dries naar toe.Joran leidt jij haar naar je slaapkamer.Ik en Nick halen nog een paar dingen.Lachend gingen ze weg.Zodat alleen ik en Joran achterbleven.Ik heb een ander plannetje,kom mee prinsses.Hij grijnsde op de manier zoals Dries het altijd deed.Ik ben echt zo dood.Al was er nu maar een persoon,misschien kon ik nu ontsnappen.Hij opende de deur en ik nam mijn kans.Wacht Air.Hoe stom het ook was iets zei me dat ik moest stoppen.Ik stopte dus en draaidd me om.Volgens mij begrijp je me verkeerd?Zei hij.En hij kwam naar me toe.Ik ben niet zoals Nick of Dries ik ben anders.Zijn hand kwam vlakbij mijn gezicht.Wat hij ook van plan was het was vreemd.Vooral omdat ik geen idee had wat zijn plan was.Als zijn plan nu erger was dan dat van Dries.Of Nick had Dries alleen laten gaan en Joran spande samen met Nick zodat Nick nu achter de hoek zou staan.Waarom kon het niet gewoon gebeuren zodat ik zou stoppen met mezelf zo te treiteren.Volgens mij waren mijn gedachten erger dan de werkelijkheid.Wat als ik gewoon alles verkeerd begrijp zoals Joran zei?En het eigenlijk niets voorstelde?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen