Foto bij Intro

Inleiding personages.



Hailey Sanders is 20 jaar oud. Ze heeft twee jongere zusjes, Quinn (12) en Joy (17). Ze woont alleen in een appartement dicht bij haar school in San Francisco, California. Haar beste vriendin Ruby woont San Diego, California. Hailey kent haar vader maar heeft geen contact meer met hem, enkel nog met haar moeder, Vivian.
Hailey heeft een moeilijk karakter. Na de dood van haar beste vriendin is ze heel wat minder vrolijk geworden. Ze komt arrogant over en het lijkt alsof ze haar van niets aantrekt.



Liam Jones is 22 jaar oud. Hij heeft geen familie meer, tenminste dat beweert hij. Hij woont alleen in San Francisco, California en gaat daar naar dezelfde school als Hailey. Hij heeft een paar vrienden en is niet bepaald een speciaal persoon.
Liam is een goedlachse, vriendelijke man. Hij is heel nieuwsgierig en zet zijn zinnen vaak op iets.



Ruby Harris is 20 jaar oud. Ze heeft nog haar beide ouders en heeft een adoptiebroertje van 6 jaar oud. Ze woont in San Diego, California bij haar ouders en broertje.
Ruby is een enthousiaste, vrolijke meid. Ze geniet van het leven en wil graag veel plezier maken.



Quinn Sanders is het 12 jarige zusje van Hailey.



Joy Sanders is de 17 jarige zus van Hailey.



Vivian Sanders is de 47 jarige moeder van Hailey, Quinn en Joy.



Emilia Brown was de 19 jarige vriendin van Hailey en Ruby. Ze pleegde zelfmoord.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen