Hallo! Ik ben Saphyra (LoveDamon) en Bonnie is mijn personage! Hier het eerste hoofdstukje!
Hier is Bonnie:

'Bonnie hier komen nu!' riep vader 's ochtends om zeven uur. Ja, ik moest altijd om zeven uur op staan om mijn klusjes te voorbrengen. Vader ging dan altijd weer naar bed. Alleen op zondag mocht ik tot negen uur blijven liggen. Eigenlijk had ik het recht om naar school te gaan zoals alle kinderen hier in Amerika. Dan zou ik in groep vier zitten alleen vader vond het fijner als ik thuis bleef om klusjes te doen. 'Bonnie schiet op!' riep mijn vader weer. Als ik nu niet zou opschieten dan kon ik mijn eten wel vaarwel zeggen. Snel kleedde ik me aan met de kleren die ik dan nog had... Ik stormde de trap af waarna mijn vader meteen weer naar zijn kamer ging. Vandaag was het maandag de dag van de wc poetsen, stofzuigen, kleren in de was doen en zoals altijd afwassen. Waar ik dan ook maar meteen mee begon. Elk kind moet wel eens helpen in huis ik ook maar moesten alle kinderen dit doen? Vader zei altijd dat ik een ongeluk was en geboren was om te schoonmaken. Mijn moeder heb ik nooit gezien waarschijnlijk was ze dood nou dat zei vader dan altijd dat ze dood was door mij, omdat ik zo ongeluk was dat ze door mij zelfmoord heeft gepleegd. Zou dat echt waar zijn?

Reageer (3)

  • BOOKWURM

    O.o
    Arme Bonnie!

    1 decennium geleden
  • RandomlyEva

    :) leuk verhaal je krijgt van mij een abo en kudo :P :D :) ;)

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Mooi geschreven.
    Je maakt het ook echt spannend.
    Je zinnen zijn ook super.
    De grote zijn ook geweldig.. Lekker leesbaar, niet te snel op ook.
    Kijk zeer uit naar je 2e hoofdstuk.

    p.s 1e Abbo + Kudo

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen