Goedemorgen en Veel leesplezier!!!

Inmiddels waren we bij mijn huis aangekomen en nerveus wachtte ik tot Harry de auto uitstapte. 'Don't pay any attention to my room. I like to neglect it once in a a while, especially the cleaning part.' In plaats van achter me aan te lopen, bleef hij met open mond naar het huis kijken tot hij mij aankeek en zijn vinger naar mij uitstak. 'Sorry! I know I have said that you live in a mansion while I actually live in one, but I don't really like telling someone. People like to see me as a spoiled brat once they know.' Snel liep hij mij achterna, waarna ik hem in de gang neerzette. 'Wait here till I come for you.' Snel rende ik naar boven toe mijn kamer in, waarna ik alle kleren in mijn inloopkast gooide, mijn boeken in mijn boekenkast en de overige spullen onder mijn bed. Meer kon ik nu niet doen. Op top snelheid belande ik weer uitgeput beneden en zonder iets te zeggen nam ik Harry mee naar boven. 'So, my dad is an architect and he designed this whole house together with me mom, who, suprisingly, is an interior designer. She designed everything in the house, like my room.' Zonder er meer over te zeggen opende ik de deur naar mijn kamer. 'So,... this is my room.'
Nerveus wachtte ik tot Harry iets zou zeggen, maar hij zei helemaal niks en van nervositeit begon ik mijn lip letterlijk kapot te bijten tot ik een koperen smaak in mijn mond kreeg.
'I like you room, and the best thing is, you have an own balcony, a walk in closed and your own bathroom. for some kind of reason I fancy showers and probably bathtubs as well.' Van opluchting laat ik een diepe zucht en schop nog snel een verdwaalde bh onder het bed.
'Let me test if your bed lies as good as my bed does.'
'It better does, because I'm kind of attached to my bed.' Ik keek naar Harry terwijl hij zich op het bed liet vallen en een van de kussens pakte die hij onder zijn hoofd legde. 'I'm missing something warms next to me, that would definitely make this bed better.' Ik maakte een rolbeweging met mijn ogen voor ik naar het bed toeliep en me met een sprong naast Harry neerlegde.
Bijna gelijk liet hij zich boven me hangen en begon me overal kusjes te geven, van mijn hals, mijn kaak, mijn... oh god. Ik trek hem zo over me heen dat ik wat in mijn bed gedrukt word door zijn gewicht en zodat ik hem precies heb waar ik hem hebben wil om te kunnen zoenen. Ik zou me bijna in hem verliezen, maar het punt dat ik ongesteld ben en het feit dat ik net de voordeur hoorde dichtgaan laat me stoppen.

'Amy! Are you in?' Harry kijkt me lachend aan en ik zie hem het woord "Amy" uitspreken zonder geluid te maken. 'She calls me Amy, Destiny calls me mostly Ames but my real name is Amelia.'
'Then I will just call you Amelia. I like that version way better than any of the others.' Ik geef hem nog een laatste kusje op zijn mond voordat ik wil opstaan. Helaas houdt Harry me vast zodat ik niet kan bewegen terwijl ik mijn moeder inmiddels de trap al op hoor komen. Hij wijst op zijn lippen ten teken dat hij nog een kus wil en ik schut resoluut mijn hoofd. Hij haalt grijnzend zijn schouders op en snel geef ik hem een kus, waarna hij direct op de stoel gaat zitten naast het bed. Snel spring ik van het bed af, pak het eerste het beste schoolboek dat ik kan vinden en spring nog net niet op het bankje in mijn kamer.

Bijna gelijk gaat de deur open, en bedankt mama voor het niet kunnen kloppen. 'Amy, we're going to eat in an hour, any idea where Dean is? Didnt you actually hear me, as I yelled quite loud.'
'Uhm, no I didn't actually heared you as we' snel wijs ik naar Harry die op de stoel zit 'were studying and I had some music on. What actually happened to the sign I've got on my door, which says "knock"?
Pas nu leek mijn moeder Harry door te hebben, waarna hij opstond om zich voor te stellen. Zulke gênante momenten kun je het beste gelijk gehad hebben, dan komen ze daarna niet meer voor.
'So, I would propose you two are not eating here, otherwise he will be interrogated by your brother and father.' Verbaasd keek ik haar aan terwijl ze naar de deur liep. 'Don't look that confused. I'm not an idiot you know. He is as much a classmate of yours as I'm Santa Claus. Besides, you're holding your book upside down. He sings in One Direction. You forgot your niece who keeps buying stuff of them. Your brother can be here any moment and your dead is here in half an hour. Harry, she has to go to college tomorrow, so don't bring her home too late.'
'Yes ma'am.'
'Good, enjoy you guys!'

'That was awkward.' Ik zag bij Harry een kuiltje in zijn wang waaruit ik kon opmaken dat hij het helemaal niet zo erg vond. Hij kwam achter me staan en sloeg zijn armen om me heen en ik voelde een lachbui opspelen toen ik in gedachten het hele tafereel af liet spelen. Het moest er zo stom uitgezien zijn als het was gefilmd. 'Let's go before everyone arrivés.'
'That sounds like a great idea!'

Reageer (3)

  • Arquitecta

    Ongemakkelijk.. tududu. Sorry haha ik kijk iets te vaak naar Kud.
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    Awwwwww, ik kreeg een spontane glimlach bij de cuddles & dan toen haar moeder binnenkwam.
    Hahaha, die moeder is echt top :')

    1 decennium geleden
  • xFaithX

    Haha wat een leuke moeder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen