Dankzij de energie drank is ie er nu en niet vanavond.






alleen zo kut dat ik vanavond weer nachhtdienst heb en ik dus waarschijnlijk kapot zal zijn xD

2 december 2009

Het is 10 uur 's morgens. Sasja is nu tog wel al wakker,, hoop ik,, en anders heeft ze pech. Ik draai haar nummer en wacht tot ze opneemt. “Hey Kiki” zegt ze opgewekt. “Hii Baby,, wat wou je weten over gisteren.” “Wacht ik kom eraan” roept ze. “Ja,, fijn,, want dan kun je me weer helpen klaarmaken. Ik ga vanavond naar de bios met Robert” “Oe spannend,, ik ben er binnen 5 minuten” en weg is ze weer. Dat is zo fijn aan Sarah,, ze is er altijd voor me. Zelfs om 10 uur 's morgens.

5 minuten later open ik de deur voor me bff,, die buiten adem naar binnen strompelt. “Ik had het niet erg gevonden als je iets later was” ze ploft neer op de bank en neemt een slok water uit het flesje wat ik al klaar had staan. “Je kent me te goed” zegt ze wanneer ze weer bij gekomen is. “Nee,, ik ken je net goed genoeg” “Maarum,, vertel me alles. Hebben jullie gezoend??” “Nee,, dat verbaasde mij. Alles ging zo goed. Maar toen we hier weer waren,, gaf hij me alleen een kus op me mond” “Wow,, wat vreemd. Meeste jongens willen dat soort dingen altijd zo snel mogelijk doen” “Maar hij is niet zoals de meeste jongens”

We praten veel over wat er gisteren allemaal is gebeurd,, en besluiten we een filmpje te gaan kijken. Maar blijkbaar vind Sasja het nodig om elke keer dat er een verliefd stel in beeld komt,, het met mij en Robert te vergelijken. Daarom zet ik ook elke film af,, en eindigen we uiteindelijk met een horrorfilm. “Goh jij kan ook nergens tegen” Sasja heeft eindelijk der mond gehouden want ze zit verstopt achter een kussen.

We besluiten maar vroeg te gaan eten,, want om 7 uur wordt ik opgehaalt. “Wel cool dat je ouders zo veel weg zijn” “Het zal wel” Ik praat niet graag over me ouders,, en dat weet Sarah. “Wil je pizza eten??” praat ik er ook maar snel overheen. Ze knikt en belt met de pizzaria. “Naar welke film gaan jullie” Ik haal me schouders op,, “Kijken we daar vast wel” “Als ik jou was,, zou ik naar een horror gaan. Dan kun je lekker tegen hem aankruipen”

Als we uit eindelijk gegeten hebben en ik me weer gedoucht heb,, helpt Sarah me klaarmaken. “Je weet tog wel,, dat als hij je na 5 dates nog niet heeft gezoend. Dat ie waarschijnlijk denkt dat jullie alleen vrienden zijn of hij is homo” Ik geef haar een zachte klap. Gelukkig weet ze dat ik er niks mee bedoel,, en helpt ze me verder.

Om 7 uur wordt er aan gebeld,, “Wish me luck” zegt ik Sasja. “Dat heb je niet nodig” Ik open de deur en daar staat hij weer. Dit keer minden zenuwachtig als gisteren,, maar weer met een rode roos. Hij kijkt erna en dan naar mij,, “Nope deze komt niet eens in de buurt.” ik pak hem aan,, en zet hem bij de andere roos van gisteren,, in het dunne vaasje.

“We gaan met mijn auto,, maar ga alsjeblieft niet flippen” “Waarom zou ik dat” verder kom ik niet want ik zie een vette audi S4 cabriolet staan. Ik kijk hem aan,, “waar heb je deze gejat” Hij lacht,, “Uit mijn garage” hij houdt de portier voor me open,, en ik stap in. Hij loopt om,, stapt in en we rijden weg.

“Naar welke film wil je” Ik haal me schouders op,, “Maakt mij niet uit” De enige horrorfilm die er draait is my bloody valentine en daarvan heb ik gehoord dat ie egt eng is. Robert ziet me kijken naar de poster van die film,, “wil je daar na toe??” “Mij maakt het niet uit,, hij moet wel heel eng zijn” Hij lacht,, “ik bescherm je wel” en hij pakt me hand terwijl we naar de kassa lopen.

Hand in hand lopen we de zaal binnen,, waar nog maar 2 andere stellen zitten. We kijken allebij naar de stellen,, die toevallig allebij zitten te zoenen. En tegelijk draaien wij onze hoofden weg en kijken naar onze handen. We lopen verder naar onze plaatsen en proberen niet naar de stellen te kijken. Na een paar minuten stilzwijgend naast elkaar hebben gezeten,, begint Robert opeens te lachen. Ik kijk hem verbaasd aan,, maar hij houdt niet op. “sorry” zegt hij proestend “maar het is gewoon belachelijk dat wij ons zo laten beinvloeden door 2 andere stellen” en zo zie ik er de lol ook wel weer van in.

Dan gaan de lichten uit en beginnen de voorstukjes. Ik bereidt me psychish voor,, voor wat er komen gaat. Ik bescherm je wel,, dat zei hij tegen mij,, waar moet ik nu bang voor zijn. Dan begint de film meteen al met mensen die vermoordt worden,, normaal ben ik niet bang,, maar een beetje faken kan tog geen kwaad. Ik pak Roberts hand en knijp er een beetje wanneer er iemand vermoord wordt. Zo komt het dus tegen de einde van de film,, dat Robert tegen de einde van de film zijn arm om me heen geslagen heeft en ik af en toe net doe alsof ik bang ben. Terwijl ik gewoon wil weten of hij lekker ruikt,, maar natuurlijk kan ik niet zomaar aan hem gaan ruiken. Ik wil niet dat hij gaat denken dat ik gek ben,, dus probeer ik het heel sneakkie te doen. En dit keer lukt het mij ook,, damn hij ruikt ook nog lekker.

“De film is afgelopen hoor” Ik schrik weer op,, zou hij het door hebben gehad. “Wil je nog wat gaan drinken om bij te komen” Ik knik,, hoe langere deze date duurd,, hoe langer ik bij hem ben. “Stapt u in,, mejuffrouw” zegt hij wanneer hij zijn auto deur open houdt. “Wow,, je bent ook egt een heer he” en ik stap in. Zodra hij ook is ingestapt,, rijdt hij netjes weg. “Rij je ook zo netjes als er geen meiden bij zijn” “Hey ik moet voorzichtig zijn met zo'n schoonheid” en hij rijdt weer een parkeerplaats op.

“Dit cafe ken ik” en we lopen hetzelfde cafe binnen als waar we gisteren gezeten hebben. En heel toevallig staat er op het tafeltje van gisteren een brandende kaars. Ik kijk naar opzij,, waar Robert weer naar de vloer staat,, en samen gaan we aan het tafeltje zitten.

“Ik hoop dat je niet te bang bent om nog een keer met me uit te gaan” hij heeft een viltje in zijn hand die hij laat ronddraaien. “Nee hoor,, zou het juist fijn vinden” Hij laat het viltje vallen en kijkt me aan. Hij lacht even,, en pakt dan het viltje weer op. “Wil je waat drinken” Ik wordt egt zenuwachtig van dat gedraai. “Ik haal wel wat” en hij staat op. Oke dan,, dat was vreemd.

Hij komt terug met 2 cola,, en gaat weer zitten. Hij lijkt rustiger op de een of andere manier. “Gaat ie weer een beetje” Hij kijkt me vreemd aan,, maar wanneer ik het viltje pak,, snapt hij het. “Sorry,, ik had gewoon niet verwacht dat je nog met me uit zou willen gaan,, nadat ik je zo bang heb gemaakt” zegt hij lachend. Ow hij moest eens weten.

Rond 11 uur verlaten we het cafe,, en lopen we naar mijn huis. Natuurlijk had ik dat voorgesteld,, zodat ik kon bedenken of ik het initiatief zou nemen om hem te zoenen,, voor het geval hij het niet zou doen. Toch eindigen we sneller dan ik had verwacht bij mijn huis,, en wordt ik zenuwachtig. “Ga je morgen mee??” volgens mij heb ik een deel niet mee gekregen. “Waarheen??” “Midget golfen” “Maar dat kan ik helemaal niet” Hij lacht,, “Ik leer het je wel” en hij knipoogt naar me.

Zo staan we weer samen op mijn veranda. ik sta wat heen en weer te wiebelen op mijn voeten,, en Robert kijkt me raar aan. “Zal ik je morgen rond 2 uur ophalen??” ik knik. “Slaap lekker” en hij geeft me een kus op me mond. “slaap lekker” zeg ik terug en hij loopt weg. “Wacht ik heb je vest nog” roep ik hem achterna. Hij draait zich om en ik open de deur. Ik pak zijn vest en kijk naar de bloedmooie jongen die naar me toe loopt. “dankje wel” en hij pakt hem aan. En hij loopt weer weg.

Ik lig nu een kwartier op bed,, en voel me vreemd. Hij ging zo raar weg,, en dan dat zenuwachtige gedrag in het cafe. Wat is er aan de hand?? Dan krijg ik een smsje. Sorry,, dat ik zo zenuwachtig deed. Maar er is wat ik je wou vragen,, maar ik durfde niet. Ik leg het morgen uit liefs Robert. Oke nu wordt het nog vreemder,, maar ik hoor er morgen alles over dus laat het maar voor nu.

Reageer (4)

  • Valentino

    Mwaaaah!
    Snel verder ;O
    Is Robert verliefd?
    [/wenkrauwwiebel]

    <3xo.

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    omg!
    deze story is gewoon mega hip<333
    please ga snel verder hij is super!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Riddles

    oeoeoe ik zou tog ook vet zenuwachtig zijn hoor xD om met zo'n hottie een date te hebben
    en dan nog wel een tweede date :D
    nou snel verder!!
    xXx

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    aaaah
    snel verder<3
    hij was ook lekker lang!

    xoxo iloveyou <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen