Foto bij The Cleaner • 5


• The Cleaner

"Hallo, ik ben Harry," zei hij nu hij het gezicht van de jongen kon zien. Harry keek hem na van top tot teen om daarna een oordeel klaar te leggen. Hij had een perfect gevormd gezicht, halflange bruine haren die door middel van gel naar het plafond gericht stonden, en een mooie glimlach. Deze jongen was eigenlijk best wel mooi. 'Hallo, ik ben Louis, leuk je te ontmoeten," glimlachte hij en stak zijn hand uit om die van Harry te schudden. "Ik moet zeggen dat je nog vrij jong bent voor een schoonmaker, evenals het feit dat de schoonmakers meestal vrouwen zijn," vertelde Harry, niet in staat om zijn nieuwsgierigheid te lessen. Louis glimlachte alsof hij dit als eens eerder te horen had gekregen, "Ja, ik ben eenentwintig, mijn vrienden en familie hebben me altijd verteld dat ik heel erg goed ben in het organiseren van spullen, dus ik dacht ik geef het schoonmaker zijn een kans. Het kan met niet echt schelen dat de meesten het een vrouwenklus vinden, ik wil gewoon betaald krijgen voor iets wat ik goed kan doen," zei Louis en hij eindigde zijn zin door zijn schouders op te halen.

Reageer (6)

  • Arquitecta

    Leuk! :3
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    Snel verder!
    Je hebt er zeker een abo bij!

    1 decennium geleden
  • Azriel

    schoonmaker is ook echt iets wat je wilt worden xd

    1 decennium geleden
  • Bitchachos

    Love it!

    1 decennium geleden
  • amberkishatu

    Wauw super
    echt waar
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen