Foto bij The Cleaner • 6


• The Cleaner

"Goed punt," gaf Harry toe. "Maar eenentwintig? Moet jij niet meer naar school dan?" "Eh, school liep niet echt goed voor mij, ik heb het nooit leuk gevonden. Ik wilde eigenlijk gaan zingen, maar dat is er nog niet echt van gekomen." Dat verklaarde zijn goede stem die Harry eerder had gehoord. "Nou, afgaande op je gezang, denk ik dat je best wel ver kunt komen." Louis lachte en boog zijn hoofd. "Je hebt me gehoord, hè." "Ja man en je bent geweldig, serieus," Harry glimlachte en draaide zich om naar zijn slaapkamer, hij liep zijn kamer in en keek naar de schade. Verrassend, het leek perfect. Alles was schoon en stond op de gebruikelijke plek. "Ik ben onder de indruk. Mijn kamer ziet er nog steeds uit als mijn kamer." "Ja, je moeder vertelde me dat je er niet van houd als mensen je spullen verplaatsen dus heb ik niet teveel aangeraakt," lichtte hij schaapachtig toe. "En als je op zoek bent naar een van je sneakers, ik heb ze terug gezet in het schoenen rek. Ik heb ze op kleur georganiseerd, ik hoop dat het goed is," verklaarde Louis, terwijl hij Harry vragend aankeek. De gekrulde tiener opende zijn garderobe en onderzocht zijn sneaker collectie. Het was perfect, deze jongen was een genie.

Reageer (3)

  • Frotske

    ik wil ook zo een schoonmaker voor mijn kamer

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Oeh nog een stukje! c:

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Hoeveel hoofdstukjes activeer jij per dag trouwens ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen