Foto bij The Cleaner • 7


• The Cleaner

"Oh mijn God, ik hou van je." Harry keek nog steeds naar zijn schoenen terwijl hij dat zei, waardoor hij niet zag hoe Louis lichtelijk bloosde. "Ik doe gewoon mijn werk," antwoordde de bruin harige jongen.

Nadat Harry zijn schoolspullen had weggelegd en een joggingbroek had aangetrokken, stond hij leunend tegen de deur aan en bewonderde hij het uitzicht van de bukkende Louis die de tafel aan het reinigen was. Hij droeg een spijkerbroek die iets lager hing dan waar het hoorde te hangen, waardoor zijn boxer verscheen. Het uiteinde van zijn iets te korte shirt die iets de hoog zat zorgde ervoor dat zijn rug een klein beetje zichtbaar was. Het leek erop dat de oudere jongen voelde dat hij werd bekeken, want na enkele ogenblikken draaide hij zich confronterend terug om naar Harry. "Ik voel je ogen op me branden," zei Louis, hij schudde zijn hoofd en keek naar Harry. "Wil je me uitchecken?" vroeg hij, en Harry gaf een sluw glimlach en haalde zijn schouders op. "Wat als ik dat doe?" "Dan vraag ik me jouw originaliteit af. Want serieus, je schoonmaker checken? Zo cliché." Louis rolde met zijn ogen en draaide zich weer terug om, om vervolgens het schoonmaken van de tafel weer voort te zetten.

Reageer (3)

  • Meteora

    Hahah, dat laatste stukje:

    Zó cliché.

    Ik lach me helemaal dood daarom, geen idee waarom haha xD

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Vanavond is een scholenmarkt op mijn school, ik ga gelijk kijken welke richting je daarvoor moet kiezen (;

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    Geweldig! Hahahah snel verder! I love your storie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen