Foto bij The Cleaner • 9


• The Cleaner

Harry pakte Louis op en tilde hem omhoog op de tafel, zonder maar een seconden te aarzelen voordat hij zijn lichaam tegen die van Louis aandrukte. "Ik verwachte dat niet," snikte Louis, terwijl in Harry zijn ogen keek , happend naar adem. Harry liet een lach vrij en liet een hand naar Louis zijn dij zakken, hij beet op zijn lip terwijl hij naar zijn lippen keek totdat de bruin harige jongen zich over gaf. Louis kuste hem diep en Harry werd aangenaam verrast door de hevige zoen. Hij bewoog zijn vrije hand tot aan de wang van de oudere jongen terwijl hij over zijn lippen likte. Louis beet op zijn lip en trok aan Harry zijn shirt om hem nog dichterbij te laten komen.

Harry grijnsde en liet de kus los, alleen maar om vervolgens zijn lippen in Louis zijn nek te zetten. Hij begon met een paar zachte kusjes die steeds intenser werden, waardoor er kleine rode plekjes op de bleke huid achterbleven. "God," ademde Louis, "je bent beter dan ik dacht dat je was," gaf hij toe met een indrukwekkende grijns.

Reageer (3)

  • amberkishatu

    zo goed

    1 decennium geleden
  • Amonaris

    Ik wil ook zo'n schoonmaker

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Oke het is officieel
    Ik word schoonmaker

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen