Foto bij The Cleaner • 10


• The Cleaner

"Geloof me, het kan een stuk beter," zei de gekrulde jongen suggestief, hij bewoog zijn hand omhoog op Louis zijn dij, totdat het gevaarlijk dichtbij een plek kwam waar hij hunkerde om aangeraakt te worden. Louis wist waar Harry naar toe ging en wilde het, maar hij om het risico te lopen gepakt te worden door de persoon waar hij werkzaam voor was, maakte hem ongerust. "Hoe zit het met je moeder? Is ze niet van plan snel terug naar huis te komen," vroeg Louis, hij wilde niet dat ze thuis kwam om hem vervolgens samen met haar zoon aan te treffen op deze manier, het was bovendien nog wel zijn eerste werkdag. "Ze is naar een vergadering of zoiets tot laat in de avond, rustig," stelde Harry hem gerust, waarna hij nog een paar natte kusjes in zijn nek plaatste.

En toen was er een vervaging van de zoen als de twee jongens struikelend de weg zochten naar Harry zijn kamer. De achterkant van de knieën van de krullende jongen raakte het bed eerst, en hij trok de andere jongen bovenop zich. Louis zijn heupen wiegde langzaam heen en weer op de die van Harry, klein gekreun ontsnapte er uit zijn mond, waarna Harry zijn lippen op die van Louis drukte.

Reageer (2)

  • Azriel

    Oke er viel helemaal niks te vinden over schoonmaken :( alleen maar management blehh

    1 decennium geleden
  • amberkishatu

    Super

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen