Foto bij Treize

vlnr: Maddison, Shara en Chloe


It was a bad day (hey, yeah, yeah)
I know I was wrong
But you could have said “goodbye” baby
It was a bad day
Now I’m like, “wow”

We slenterde wat door de stad de jongens hadden alle drie dikke zonnebrillen en een cap op, het was dat iedere jongen er nu in de zomer zo bij liepen anders waren ze nu al lang herkend. Ik had ook een zonnenbril op gezet om dat ik niet wou dat iemand zou zien dat ik had gehuild. Jaden huppelde vrolijk voor ons uit met Shara en Ik liep naast Chloe. Justin en Fredo waren verwikkeld in een dikke discussie, het leek er bijna op dat ze ruzie hadden en ik zag ze telkens naar mij kijken maar ik negeerden ze allebei. Ik had geen zin in medelijden het is tijd om me niet meer zwak op te stellen ik ben een Jackson ik ben een vechter net als mijn vader die vocht tot het laatste moment van zijn leven en dat was precies het geen wat ik ging doen. 'Oh My God.' Riep Shara uit. De jongens keken geschrokken om zich heen maar ik moest grinniken toen ik zag dat ze naar de winkel straat wees. Ik zag haar met smeek oogjes naar Kenny kijken. 'Over twee uur verzamelen we bij de McDonnalds daar.' En hij wees naar de McDonnalds aan de overkant. Meteen maakte Shara een vreugde sprongetje en trok mij en Chloe meteen mee. 'Ey wacht op ons.' Riep Jaden en rende ons achter na. Met zijn zessen liepen we door de winkel straat en ik stond gelijk stil voor een Nike winkel. Ik keek iedereen even aan en zag de jongens meteen knikken Chloe zuchten maar Shara trok haar al mee. Ik stond bijna te kwijlen bij de schoenen en raakte voorzichtig een paar Nike Jordan son of mars aan. Ik hoorde iemand achter me lachen en keek om. 'Wat?' vroeg ik met een grijns aan Jaden. 'Je heb smaak.' Zei hij en wees naar Justin die met de zelfde paar schoenen maar dan de mannen verzie in zijn handen stond. Meteen trok in mijn hand terug en liep naar de Nike air force, ik keek naar mijn voeten ik had witten maar een paar zwarten paste er ook nog wel bij. Ik pakte ze uit het rek in mijn maat en liep toen terug naar de Jordans's Ik lied mijn oog vallen op een simpel paar Ja die waren wel goed. Ik zag hoe Shara haar oog had laten vallen op pumps, ze dwong mij en Chloe om ze ook te passen. Ik zag de jongens nergens en zag ze buiten staan alle drie met een zak. Ik paste snel de pumps eigenlijk waren ze best vet. We namen alle drie in een ander paar en rekende toen af. 'Woohw 457 dollar voor drie paar schoenen.' Zei Chloe geschokt tegen me. Ik voelde mijn wangen een beetje rood worden ik had nooit echt op geld gelet ik wist toch wel dat ik genoeg had. Ik kreeg nog elke maand duizende dollars omdat mijn vader nog steeds verdienden en ik een deel van zijn erfenis heb. 'Ach sparen.' Mompelde ik vaag en liep naar buiten. Ik zag drie verbaasde gezichten naar mijn drie tassen kijken, en ik haalde schamper mijn schouders op. 'Zullen we eerst wat gaan eten?' Vroeg Fredo. Je kon wel merken dat hij de oudste van ons was want als het aan ons vijven had gelegen hadden we gewoon over twee uur terug gegaan zonder wat te eten. Nou dat ik ook niet waar want Justin en Jaden eten ook veel. Ik merkte dat Justin naast me kwam lopen maar ik versnelde mijn pas en knoopte een gesprek aan met Jaden. Ik keek even over mijn schouder Justin had zijn bril even af gedaan en ik keek recht in zijn bruinen ogen die me vol spijt aan keken.


Hooi, sorry ik had er gisteren een belooft :o maar ik ging onverwacht naar A'dam dus het spijt me. Ik probeer er vandaag nog een te maken maar heb eerst voetbal wedstrijd en dan een verjaagd van een vriendin maar ik ga mijn best doen! Laat me weten wat je er van vind als je wil xxx

Reageer (3)

  • NxG236

    Jordans zijn zo leuk!!
    Pleassssee verder!! :P

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    ahhhhhhh :(
    Haha ik houd van Jordans, ik heb er zelf ook 2 paar. Jammer genoeg zijn ze me veel te duur .
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Jordans zijn leuk (:
    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen