Foto bij Quinze

I never thought that it be easy
Cause we both so distance now
And the walls are closing in on us
And we're wondering how
No one has a solid answer
But just walking in the dark
And you can see the look on my face
It just tears me apart

Meteen toen ik hem zag deed ik de deur dicht, maar hij had zijn voet er tussen gezet 'Madison wacht nou, ik wil praten.' 'Maar ik niet.' Zei ik eigenwijs. En keerde mijn rug naar hem toe en liep naar het bed toe ging daar vervolgens op zitten en deed mijn oortjes in en zetten mijn volume op 100. Ik volgde hem met mijn ogen en zag hoe hij naast me kwam zitten, ik bleef hem arrogant aan kijken en ik zag hem gewoon zuchten. Ik zetten me over mijn koppigheid heen en deed mijn oortjes uit. 'Nou zeg wat je te zeggen heb.' Zei ik. Stiekem wou ik gewoon weten wat hij me wou vertellen, niet om hem een plezier te doen. 'Ik wil sorry zeggen en uit leggen waarom ik zo doe.' Hij keek me even onzeker aan maar ik keek hem alleen maar afwachtend aan. 'Soms is het beroemd zijn me gewoon te veel. En met de audities was ik eigenlijk opzoek naar fans of meisjes die ik zo, zou kunnen inpalmen om Selena te vergeten. Ze spookt altijd door mijn hoofd ik snap gewoon niet waarom het uit is, ik dacht dat we een toekomst hadden ik hield echt van haar. Maar zo op eens maakte ze het uit, het heeft me gewoon gebroken en ik wou haar vergeten. Maar ik ben blij dat Fredo jou, Shara en Chloe heeft uit gekozen jullie zijn goed en erg gezellig. Maar ik mis Selena gewoon en volgens de dokter ben ik depressief of zo maar ik ben koppig en daarom ga ik gewoon door, ik hoop dat ik door de tour weer zin krijg in het leven.' Bij de laatse zin schrok ik even. 'Hoe bedoel je weer zin in het leven?' Hij keek me even triest aan maar verharden zijn gezicht toen weer. 'Soms zie ik het gewoon niet meer zitten, iedereen verwacht iets van me. Alles wat ik doe is fout bladen staan vol, de breuk zou ook mijn fout zijn, en ik ga een keer uit en meteen ben ik alocolist of drugs verslaaft. Maar hallo ik ben negentien tuurlijk drink ik wel eens en ja ik heb wel eens geblowd en rook. Maar soms...' Hij stopte zijn zin en keek weg van me. Even zetten ik me over mijn eigen trots heen en kroop naar hem toe en sloeg mijn armen om zijn lichaam. Misschien was dit een domme actie want opeens voelde ik hem shocken en zag ik dat hij huilde. 'Het komt goed Justin.' Mompelde ik. 'Ik stel me gewoon aan, jij heb geen ouders meer en kijk mij nou huilen om haar.' 'Justin elk verlies is zwaar, Ik heb mijn moeder nooit gekend dus ik weet niet wat ik bij haar mis. Maar mijn vader is pas vijf jaar dood hem mis ik wel maar hij wil dat ik sterk blijf en dat ben ik de afgelopen vijf jaar niet geweest. Hoe ik kwam op de audities was ik net opgeknapt, en Fredo kende mijn vader en we hadden vroeger gedanst hij heeft me weer gemaakt hoe ik was. Maar jij verloor ook iemand van wie je hield en bij jou is de onzekerheid dat ze wel van jou hield.' Nu viel er ook een traan uit mijn oog. 'Kijk ons nou wat een jank ballen.' Zei ik. Hij sloeg nu ook zijn armen om mij heen. 'Sorry Maddie zullen we opnieuw beginnen?' Ik knikten en keek hem aan. Van af dit moment wist ik het, hij viel mee en heel misschien begon ik hem nog wel te mogen ook., we hebben nog wat zitten praten over van alles en nog wat en toen ging hij terug naar zijn eigen kamer. Ik liep naar mijn badkamer en poetste mijn tanden, liep naar het geweldige bed en ging er in liggen. Antwoorden snel Alfredo dat ik met Justin had gepraat, stuurde Nick nog een berichtje en stuurde een gekke foto naar Shara en Chloe in ons groeps gesprek en viel toen in slaap.


Ey girls sorry ik voel me niet lekker dus ik weet niet of er nog een hoofdstuk komt xxxx

Reageer (4)

  • xxswaggie

    Beterschap xx(flower)

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Ahhhh wat lieeeff (flower)

    Beterschap! xx

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Goed stukje!!
    En BETERSCHAP!!! Xxxjes (H)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    beterschap! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen