Foto bij Seize

When i met you girl,
i tried to pay for dinner,
pulled out your card,
i thought i had a winner.
She said boy i got it.
Then i said no,
but i like a girl who's in control.
She's my rich girl, rich girl.

Ik opende mijn ogen en keek om me heen even wist ik niet meer waar ik was maar toen kwam heel gisteren weer terug. Ik zuchten even diep en bedacht me dat er in een dag heel veel kon gebeuren. Ik rolde uit mijn bed wat niet heel slim was want ik belanden op de grond, gelukkig lag daar wel vloer bekleding anders had ik het ook nog eens koud. Ik keek op mijn mobiel en zag dat het nog maar tien uur was, pff nog twee uur vervelen dus. Ik had gisteren al in bad gelegen dus ik besloot maar gewoon aan te kleden. Ik pakte de outfit die ik gisteren had klaar gelegd en trok dat aan. Ik liep mijn kamer uit en liet mijn spullen nog even staan geen zin om daar nu al mee te gaan lopen zeulen. Ik liep naar de trap en ging naar beneden al de tredens weer tellen, soms werd ik er gek van dat ik dat bij elke trap deed maar ik kon er gewoon niks aan doen. Beneden aan gekomen zag ik Kenny, Jaden en Chloe zitten. 'Goeie morgen.' Zei ik vrolijk maar voor ik bij hun ging zitten liep ik eerst naar het buffet en schepte mijn boord vol met heerlijke dingen en liep naar hun toe. Ik plofte tegen over Chloe en naast Jaden. 'Lekker geslapen?' Vroeg Kenny. 'Ja heerlijk dat bed lag zo goddelijk.' Hij moest grinnikten en ik luisterde mee met het gesprek van Jaden en Chloe, zo te horen hadden ze het over Miley Cyrus. Ik moest lachen heel de wereld had het over haar positif of negatief maar ik vond het wel cool, ergens begreep ik haar wel ze was altijd die brave Hanna Montana geweest logisch dat ze nu los gaat. 'Guttenmorgun.' Zei Alfredo die samen met Justin binnen kwam lopen. We begroeten hun en even bleef mijn blik bij Justin hangen hij keek me met een glimlach aan en liep toen ook naar het buffet. Wauw hij was niet chagrijnig wat een verandering, oke Maddie niet zo gemeen doen je heb het goed gemaakt met hem dacht ik bij mezelf. Ik pakte mijn mobiel en besloot wat de tweeten. MaddieJackson: B reakfast with @AlfredoFlores @JustinBieber @CloCloGirl @JadenSmith and @KennyHamilton and @Sharakiss__ Still asleep Ik stopte mijn mobiel weer weg en nam een hap van mijn overheerlijke roer ei. Justin was ondertussen naast me kommen zitten en Fredo had een stoel gepakt en zat naast Kenny en Chloe. 'Zullen we naar buiten?' Zeurde Jaden na een half uur. Het was de derde keer dat hij dat zei en ik werd een beetje gek van hem. 'Goed dan ik ga mee.' 'Jeeeej jij bent mijn held!!' Riep hij blij en trok me over eind. Ik keek De rest smekend aan en uiteindelijk gingen Chloe en Justin ook mee. We hadden nog maar een stap buiten de deur gezet of we werden overladen door foto cameras, en vragende mensen. 'Justin is dat je nieuwe vriendin?' 'Jaden ben je toch aan het daten?' 'Wie zijn dat?' 'Zullen we hun vaker zien?' Als die vragen sloegen nergens op, en zo snel we konden liepen we naar de hotel tuin gelukkig konden de paparazie daar niet komen. We liepen gewoon een rondje al zag ik het nut er niet van in, en ik wou er net iets van zeggen toen Justin me al voor was. 'Jaden ik ga hier niet nog tachtig rondjes lopen hoor.' Ik grinnikte en knikten. 'Hallo het is mooi weer.' Zei Chloe. 'Nou dan lopen jullie nog je tachtig rondjes ik blijf hier wel op het bakje zitten.' Zei ik en plofte op het bankje neer. Justin kwam naast me zitten en Jaden en Chloe liepen door. Ik kreeg net een berichtje van Shara dat ze aan het eten was en zo naar buiten zou komen en ze van Kenny een voetbal had gekregen. Ik lied het aan Justin lezen en zijn gezicht klaarde op. 'VOETBAL.' Riep hij blij uit.


Sorry beetje saai stukje maar ik ben dik aan de leer voor de toets week en ook nog een beetje ziek, dus er komen deze wek minder hoofdstukken maar ik probeer er elke dag zowiezo een hoofdstuk te pooster! ik ga mijn best voor jullie doen dikke kus laat weten wat je er van vind en dankjewel dat jullie mijn verhaal lezen xxxx

Reageer (4)

  • xEloquence

    Veel succes met school! ik heb net ook een tentamen week achter de rug.

    Snelverder!

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Veel succes!!! Xx

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Beterschap en succes met schoolshit xD :P

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    veel succes met het geval school!

    snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen