Zoals beloofd het tweede hoofdstukje.

Mackenzie
Liam lag op zijn bed met oortjes in. Hij had zijn ogen gesloten en liet niet merken dat hij me binnen had horen komen. Zijn kamer was ongeveer even groot als de kamer die Skylar en ik deelde. Nergens stonden foto's, boeken of posters of ook maar iets dat me wat zou kunnen vertellen over Liam. Naast zijn bed hing een grote wereld kaart, maar verder waren er geen decoraties in de kamer. Ik ging naast Liam op zijn bed liggen, maar hij gaf geen enkel teken dat hij door had dat ik er was. Hoewel hij gevoeld moest hebben dat ik naast hem kwam liggen. Ik pakte mijn telefoon uit mijn broek zak en zette hem weer aan. Dat stomme ding moest weer helemaal opstarten en ik had het idee dat het drie keer zo lang duurde.
Marlieke: Hey lieverd. Ik grinnikte toen Marlieke reageerde op mijn nogal droge hi.
Marlieke: alles goed?
jij: Not sure
Marlieke: Wat is er? Moet ik je pa een dreun verkopen?
jij: Helemaal vanuit Thailand? Ze reageerde even niet en ik wist dat ze nu een moeilijk gezicht trok terwijl ze nadacht.
Marlieke: Moet ik je vader een denkbeeldige dreun geven? Ik grinnikte.
jij: Het is niet mijn vader. Het is Liam.
Marlieke: the silent hottie?
jij: Met brits accent.
Marlieke: OEH nog beter!!
Marlieke: Wacht hoe weet jij dat hij een brits accent heeft? Ik grinnikte en begon weer te typen terwijl ik ineens besefte dat Liam naar me lag te kijken. Ik sprong zo'n beetje door het plafond heen van schrikken en kreeg het voor elkaar om van het bed te vallen.
'Shit!' Liam keek me bezorgd aan terwijl ik over mijn pijnlijke kont wreef. 'Au, au, au!' Hij beet op zijn lip, wat er overigens ongelofelijk sexy uit zag, om niet te lachen. 'Niet grappig!' pruilde ik. Hij stak zijn hand uit en trok me het bed weer op. Ik kwam nu boven op hem terecht en heel even keken we elkaar raar aan, maar toen kwam zijn gezicht langzaam dichter bij... en toen gaf mijn telefoon een piep, en nog een piep, en toen nog een piep, en nog een piep. Liam trok een wenkbrauw op terwijl ik teleurgesteld mijn telefoon van de grond pakte.
Marlieke: Ben je er nog?
Marlieke: Ben je er nog?
Marlieke: Kenzie?
Marlieke: Ben je er nog?
Ik keek heel even naar Liam en kreeg het meest awkwarde gevoel ooit. Snel vestigde ik mijn blik op mijn telefoon terwijl ik Marlieke beloofde dat ik haar de nek om zou draaien zodra ik haar weer zag.



Ik heb altijd al een Q&A willen houden en nu heb ik eindelijk genoeg abo's om het te doen (denk ik). Als je een vraag (of vragen) hebt voor mij, mijn zusje; zij schreef eerst Skyler, en/of een van de personages(kan iedereen in het verhaal zijn, ook de vader of Marlieke) zet die dan in een reactie hier onder.

Reageer (5)

  • Dahlias

    Ik ben natuurlijk weer te laat >.<

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Ik ga nog even nadenken voor vragen sorry ik weet nh niks..

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Sorry maar ik heb maar een paar voor liam sorry

    Liam:
    Vind je MacKenzie leuk???
    Waarom zit je in Frankrijk en niet bij one direction?
    Kan je alsje blieft een knuffel voor mij voor Niall doen ookal komt hij niet echt in voor ....

    Maarja snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Lavanya

    Super lief! Ik ben helaas heel slecht in vragen stellen, maar ik hoop dat er genoeg mensen zijn om te reageren. c:

    1 decennium geleden
  • Lexia

    OMG
    Liammm

    Vraag aan jouw:
    - Wat is je lievelingsdier?
    - Wat is je lievelingskleur?
    - Houd je ook van Eenhoorns?


    Vragen aan mackenzie:
    - Ben je op Liam
    - houd jij ook van Eenhoorns
    - Wat ga je doen al ben je weg bij je vader?

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen