Vragen aan mij:
Van:Lexia
Wat is je lievelingsdier?
Wolf, heel origineel ik weet, maar ik vind ze zo mooi!
Wat is je lievelingskleur?
Ik vind alle kleuren wel mooi, zeker pastel en neon kleuren. Paars zou ik zeggen als ik echt moet kiezen
Houd je ook van Eenhoorns?
Natuurlijk hou ik van eenhoorns!! Is het mogelijk om niet van eenhoorns te houden?
Van: Knetterdisco
hoe kwam je op het idee?
Wel ik zag een stukje uit een film die begon met een brand, het volgende shot was een man die door de brandweer naar buiten werd gedragen. Ik was aan het zappen dus verderop vond ik een of andere serie over rijke mensen en terwijl ik aan het zappen was kreeg ik het idee over een meisje dat bij haar vader op vakantie ging en dat daar een jongen (hij heette toen nog Emiel) die door een brand die hij overleefd had niet meer kon praten en veel littekens had op zijn rug en armen. Ik ging toen niet echt verder in details of zo, maar ik wist wel al dat de vader een tuinman was en werkte op een vakantie huis van een rijke familie. Emiel bleek daarna natuurlijk de vermiste zoon van de rijke familie te zijn, enzovoort. Ik wilde alleen graag een verhaal met mijn zusje schrijven en aangezien zij toen haar One Direction periode had veranderde ik Emiel in Liam en bedacht ik Skyler zodat zij mee kon schrijven. Iris is nu gestopt, maar ik schrijf gewoon verder.

Vragen aan Mackenzie:
Van Lexia:
Ben je op Liam?
Nee, natuurlijk niet! Ik ken hem amper een week. Hij is leuk en al, maar... ik.. nee
Hou jij ook van Eenhoorns?
Eh, ja?
Wat ga je doen al ben je weg bij je vader?
Wat ik ga doen? Geen idee. Als de vakantie over is ga ik weer naar Nederland toe, als ik klaar ben met school ga ik geen flauw idee wat doen.

Vragen voor Liam:
Van Snuf:
Vind je Mackenzie leuk???
Liam: misschien...
Waarom zit je in Frankrijk en niet bij one direction?
Liam: tja, want mijn zangcarrière heeft zo veel kansen tegenwoordig.
Kan je alsjeblieft een knuffel voor mij voor Niall doen ookal komt hij niet echt in voor ....
Liam: Tja, ik denk niet dat ik Niall ooit nog eens zal zien.
Van: Knetterdisco
Hoe is het om niet meer te kunnen praten?
Liam: Stel je voor dat je iets wil zeggen, maar iedere keer dat je het probeert krijg je het gevoel dat je in je eigen woorden stikt.
En bestaat de band nog steeds?
Liam: Nee, nadat ik vertrokken ben. Zijn ze ieder hun eigen weg gegaan. Soms hoor ik iets over ze in de media.
Waarom ben je zo lief?
Ehm, ik ben gewoon mezelf
Waarom doen jij en Mark alsof hij jouw baas is, terwijl jij eigenlijk zijn baas bent?
Liam: Ik wil niet dat iedereen weet waar ik gevonden kan worden. Voor de rest van de wereld ben ik gewoon zijn hulp, niet Liam Payne de zanger die niet meer zingen kan.

Reageer (4)

  • Gonenow

    Hello there c: hier spreekt een meisje dat een abo gaat nemen op je story omdat ik je story zo geweldig vind c: snel veder he xx

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Ik ben echt een sukkel, ik besef nu pas dat Liam natuurlijk niet meer kan zingen haha slimm.. ilse.. eeeerg slim -.-

    1 decennium geleden
  • yaminah

    Leuk

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Mijn lievelingsdieren zijn ook wolven :)
    En nu ben ik heel verdrietig dat de band niet meer bestaat :(
    En waarom denkt Liam dat hij Niall niet meer zal zien? Terwijl hij wel met de anderen gaat afspreken?

    Serieus ik heb vandaag een story gelezen waarin Niall en Zayn doodgingen. I cried.
    En nu ben ik dus de hele dag al depri (huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen