Air pov

Onze ruzie was opgelost.Ik voelde me vrolijk en ging zonder moeite door de vele lessen.Tijdens de les had Tom is geknipoogt.En ik had mijn tong speels uitgestoken.Dat verwachte hij ook niet maar toch had hij gegrijnst en was hij verward verder gegaan met zijn werk.Straks begint Tom mij nog te versieren.O nee he.Maar de lessen waren voorbij en hij had nog niets gedaan.Tijdens de middag was ik samen met Blue en Animal gaan trainen bij Irene.Het leek op de eerste battle die we hadden gedaan een week of twee geleden.Het was misschien nog niet zo ver weg,maar in die korte tijd was er ook zoveel gebeurd.Je zou het kunnen vergelijken dat die herrinering 3 jaar oud is.Een gelukzalig gevoel kwam in me op tijdens de battle.Het waren natuurlijk geen amateurische tornado's of lichte spetters meer.Het was al het grote werk.Blue had een mega golf op me afgestuurd en ik had die ontweken door een windstroom mij over de golven te laten vliegen.Animal had een schildpad getoverd.Maar geen normale neenee.Hij was wel zo groot als een olifant.Je kon er makkelijk een spelletje pingpong op spelen.Tenminste als je een tafel had twee palletjes en een pingpongbal.Het was echt super leuk geweest.Nu stond ik met Blue en Animal wat te praten toen er gebeurde wat ik het liefst had willen vermijden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen