Niet genoeg vragen voor een Q&A, niet erg! Ik bewaar de vragen die ik wel kreeg gewoon voor een andere keer! (tenzij jullie nu wel vragen hebben, zet ze dan in de reacties) Veel leesplezier!

Arlette


Overigens heb ik de net mijn eerste hoofdstukje van mijn nieuwe verhaal the loneliness of knowing reality online gezet. Het is geen fanfic, maar misschien vinden jullie het toch leuk om te lezen.

Mackenzie

'O my God, o my God, o my freaking God!' Ik mijn telefoon op speaker naast me liggen terwijl ik in mijn kamer een boek aan het lezen was. 'Hij... en jij... O my God!!!' Ik sloeg een pagina om terwijl Marlieke door ging met fangirlen vanuit Thailand. 'Wacht waarom zoende hij je bijna en niet echt?'
'Omdat jij begon te watzappen!'
'Wat? Wat?! WAT?!' Ik kon een draai van mijn ogen niet onderdrukken, nam een slok warme chocomelk en las verder. 'Ik heb heel je moment verpest! O my God!'
'Lieverd je zegt al o my God voor de laatste tien minuten, hoeveel suiker heb je op?'
'Vier koffie, 7 energie, een reep chocolade en twee zakken gummiebeertjes!'
'Je hebt een suikerrush,' zuchtte ik.
'Inderdaad! en ik heb vier biertjes op.' Ik grinnikte.
'Suikerrush en aangeschoten!'
'Ja, en Jessie belde vlak voor jij belde en ik was helemaal cool en vertelde hem dat hij me met rust moest laten en zo en ik... Het deed niet eens zeer toen hij me uit schold en ik was helemaal van: als je ik echt om je gaf zou ik beledigt zijn en zou het pijn doen wat je me nu zegt, maar ik geef niet om je dus ik vind het alleen maar jammer dat je zo laag moet gaan om mij uit te schelden!' Ik schoot in de lach.
'Ik ben blij dat je over hem heen bent.'
'Wel nog niet helemaal, maar ik ben aardig op weg. Het ging al niet zo heel geweldig met ons en zo. We hadden geen ruzie, maar... wel... niet belangrijk terug naar jou!' Ik grinnikte. 'Waar is mister brittisch accent now?'
'Aan het werk,' zei ik grinnikend. Ik pakte mijn telefoon op en liep naar het raam. 'Hij is onkruid aan het schoffelen... omg, hij heeft sixpack!'
'Waaaat?'
'Wow, ik heb uitzicht!' mompelde ik. Marlieke schaterde het uit.
'Maak een foto, maak een foto!'
'Wacht ff!' mompelde ik.
'OMG, hij is hot!' krijste Marlieke. 'Ik kan zijn gezicht niet heel goed zien, maar o my. I like what I can see!'
'Wat is er gebeurd met ik doe alleen nog vrouwen?' vroeg ik lachend.
'Lieverd ik ben weer bi, ik kan hetero worden van dit soort jongens! Wow ik moet ook een sexy tuinman gaan fixen!' Ik schoot heel hard in de lach.
'Wel hoe is het uitzicht in Thailand?'
'Mooi, ik sta voor een tempel en... jeetje dat klinkt nu echt heel saai nadat ik jouw uitzicht gezien heb!' Ik schoot weer in de lach. 'Lieverd ga heel veel foto's maken van je uitzicht! Het liefst zonder shirt!'

Reageer (4)

  • Dahlias

    Hahaha lol hoe die Marlieke steeds reageert xD

    EN OMG IK HEB DAN WEL GEEN SUIKER GEGETEN MAAR IK HEB ALTIJD EEN SUIKERRUSH
    Oke grapje ik heb al heel veel suiker gehad ondertussen maarja ik ben hyper xd

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Ge-wel-dig asdfghjkl

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    Ik wil Liam ook wel als tuinman :)

    1 decennium geleden
  • lirryvuitton

    Kan liam mijn tuinman zijn alsjeblieft

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen