Air pov

Wil iemand een reactie plaatsen misschien daar raak ik ontzettend gemotiveerd van en dan maak ik meerdere hoofdstukken op een dag.

'Hey',zei Tom.Hij leunde met zijn arm tegen de muur op een wijze waardoor ik veel te dicht naar mijn zin bij hem stond.'Hoi'Zei ik en ik baande me een weg door zijn arm en probeerde weg te lopen.'Zeg heeft iemand je al is gezegd dat je mooi bent'Jaloezie welde in me op.Dat had hij vroeger nooit tegen mij gezegd.Ik zou hem is een lesje leren.Wacht maar.'Probeer je me nou te versieren,terwijl ik je naam niet eens weet?'Oke wat ik deed was erg gemeen maar hé eigenlijk was hij mijn broertje,en in dit soort gevallen mag dat eigenlijk.Hij keek me verbaasd aan alsof nog niemand dat tegen hem had gezegd.'Ik heet Tom'Zei hij en hij stak zijn hand uit'Hij keek me aan.'En jij?'Vroeg hij ter verduidelijking.'O ik ben Rose.'En ik schudde zijn hand.'Dus nu je mijn naam weet zou je iets met me willen drinken?'Ik dacht na'Nou als je eerst al je andere 99 vriendinnetjes gehad hebt zal ik er nog is over na denken'Blue en Animal schoten in de lach.'Goeie Rose.''Weet ik'Lachtte ik en samen met hen verliet ik de plek waar we zojuist gestaan hadden.De plek waar ik Tom verbaast achter had gelaten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen