Air pov


Oke ik heb vandaag een schrijfverslaving geniet er maar van.Maar het zal maar duren tot 21 uur.Dan moet ik mijn bed in.=)

Ik stopte onze kus.Ik wou hem slaan maar hij hield mij tegen.En duwde me tegen een muur.(NEEEN geen muur!!!)'Rose Tussand was het toch hmm?'Vanop de afstand waar hij stond kon ik zijn parfum ruiken.Het was heerlijk.Maar ik wantrouwde hem lichtjes en negeerde de gedachte om dichterbij te gaan staan.Ik knikte.'Ja dat is mijn naam problemen mee?'Vroeg ik hem.Hij nam een lok van mijn haar en draaide er krulletjes mee.'Neen tuurlijk niet'Blue en Animal stonden daar maar toe te kijken.'Rose wil je het terug aan?'Ik glimlachtte'Het is nooit uitgeweest'En onze lippen raakte elkaar weer waarna Blue en Animal een Oh geluid maakte.Maar het maakte me niks uit.Iemand anders blijkbaar wel want ik werd abrupt op zei geduwt.Vanuit mijn ooghoek zag ik een gedaante naar Dries uithalen.Ik wou roepen:'Blijf van hem af'.Maar iets verhinderde mij dat.Ik merkte nu pas het bloed dat langs mijn gezicht drupte.Ik wist niet waar het vandaan kwam en eigenlijk kon het me niks schelen.Ik wou rechtstaan en die gedaante een klap verkopen maar ik bewoog niet meer.Ik zag Dries naar me wijzen en schreeuwen maar horen deed ik het niet meer.Langzaam zag ik zwarte bolletjes opdoemen totdat mijn zicht helemaal zwart werd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen