Dries pov

'Wat doe je?'Roep ik naar Tom.Hij had zojuist Air geslaan en ze lag nu te kermen op de grond.'Je pakt mijn vriendin af!'Zei hij woest.'Klein kind'Snauwde ik.'Wat zeg je daar!'Zei hij nog bozer.'Dat is mijn vriendin en dat is ze al heel lang'Zei ik en ik wees naar Air.'Tuurlijk 5 seconden,ze is juist nieuw!'Snauwde hij.Ik kon mijn lach niet inhouden.Hij keek me argwanend aan.'Ze is helemaal niet nieuw stommeling als je echt van haar zou houden zou je haar wel herkennen zoals ik dat doe'Hij keek mij boos aan.Hij haalde naar me uit.Ik ontweek waardoor hij tegen de harde muur sloeg.Dit deed me denken aan het gevecht tussen mij en Air.'Ze is bewusteloos!'Riep Blue.'Air'Riep ik luid.Ik verkocht Tom een mep en knielde bij haar neer.Ze ademde amper.'Je kent niet eens haar naam'Riep Tom.'Haar naam is Rosé niet Air'zei hij.Ik keek hem boos aan.En toen pas besefte hij het'Air?'Bracht hij uit.En hij knielde naast haar neer.Ik breng haar naar de ziekenzaal.Zei ik.Ik liet mijn handen onder haar lichaam glijden en tilde haar op.Op die manier lag ze perfect in mijn armen.Laat mij het doen,fluisterde Tom.Ik keek hem woedend aan:'Dit is jouw fout'Zei ik.'Daarom'zei hij'Daarom geef ik je haar niet.Snauwde ik.En ik beende met Air in mijn armen naar de ziekenzaal.Tom schuldig achterlatend.Blue fluisterde iets van:'je valt in herhaling Tom'En zelf gingen ze richting de bibliotheek.Wat ze daar gingen doen wist ik niet,en dat interesseerde mij ook niet.De dokter moest snel de wonde aan haar hoofd genezen.Ze was op een gevaarlijke plek geraakt.Voor het zelfde geld vergat ze alles.En mij dus ook.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen