Foto bij 107 ~ All the things she said.

Even een korte samenvatting voor de lezers die al lang niets meer hebben gelezen:
- Niall was verliefd op Harry maar had het lef niet om het hem te vertellen.
- uiteindelijk komt harry erachter en wordt hij kwaad waardoor Niall zichzelf begint te snijden.
- Harry geeft toch toe dat hij ook verliefd is op Niall maar hij bang was dat de wereld er zou achter komen. Ze houden het geheim maar ze merken dat het niet lukt. Niall wil niet leven met Harry als hij het de wereld niet wil vertellen. Daarom gaan ze uit elkaar. Harry realizeerd dat hij niet zonder Niall kan, dus verteld hij tijdens het concert dat hij gevoelens heeft voor Niall.
- Iedereen steunt de jongens door die tijd maar Niall's ouders vinden het niet kunnen dat hun zoon homo is, dus halen ze hem weg bij Harry.
- Ze zien elkaar maanden niet. Niall mist Harry zo hard dat hij een overdosis pillen neemt en in het ziekenhuis terecht komt. Zijn ouders waren aangedaan en besloten hem toch bij Harry en de jongens te laten wonen.
- de overdosis heeft voor een verlamming van Niall's benen gezorgd. Hij is nu onzekerder dan ooit. Hij kan al iets beter lopen door uren aan revalidatie gedaan te hebben maar Niall voelt zich alles behalve goed. Daarom hebben de jongens een reisje geregeld.
- ow ja, Louis en Zayn hebben seks gehad en hebben elkaar beloofd dat ze het aan niemand gingen zeggen. Ondertussen weet alleen Liam het nog niet. Maar nu is Perrie erachter gekomen en dreigt Zayn haar te verliezen. Maar misschien verliest hij Louis nu ook.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • MissUnicorn

    Jippie, you're back :D

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Awwwww! X

    1 decennium geleden
  • Crimbie

    Dit is het enige goede Narry verhaal dat ik ooit zal lezen (; NICE TO HAVE YOU BACK (:

    1 decennium geleden
  • xLittleBirdx

    Ik heb gisteren en vandaag het laatste beetje bijgelezen.
    Stiekem heb ik dit wel heel hard gemist.
    Door dit verhaal is Narry mijn favo bromance geworden en ik vind het geweldig dat je weer verder gegaan bent!
    Thank you!
    X

    1 decennium geleden
  • VerenaClifford

    Ben ik de enige die de ik hou.. afmaakte met van je, en nu denk ik dus dat onze Lou totaly in love is met Zayn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen