Rose pov

Ik had verschrikkelijke hoofdpijn.Ik wreef langs mijn hoofd en voelde een dik verband eromheen zitten.'Ze is wakker'Zei een zuster.Ik probeerde me rechter te zetten.'Waar ben ik?' 'O,kindje toch,zei de zuster''Je hebt geheugenverlies.' 'Wie ben ik?'Zei ik geen balang hechtend aan wat de zuster zei."Rose Tussand'Glimlachtte ze.Iets in me zei dat dat niet waar was,maar ik hechtte er geen balang aan.Ik probeerde recht te staan,wat me eigenlijk nog lukte ook.''Rose je bent wakker'Schreeuwde een jongen en hij kwam op me afgelopen.'Wie ben jij?'Vroeg ik.Hij stopte met lopen en zijn glimlach verdween.Ik vond het zo zielig,gewoon omdat ik niets meer wist maakte ik hem ongelukkig.Ik wandelde op hem af.Met mijn vinger duwde ik zijn wangen omhoog zodat het leek alsof hij lachtte.Toen ik mijn vingers los liet maakte hij toch een klein glimlachje.'Zuster ik zorg verder voor haar'Zei hij.Hij nam mijn hand en trok me de zaal uit.'Air zeg asjeblieft dat je dat deed voor de grap?'Ik keek om me heen.'Ik ben Rose,niet Air.'Glimlachtte ik.Hij sloeg een hand voor zijn hoofd.'Ok,even voor de duidelijkheid:Jij bent Air,je had bruin haar en bruine ogen.'Ik legde mijn vinger op zijn mond.Ik heb blond haar,zei ik.En wees naar de lokken die over mijn schouder hingen.Alweer sloeg hij zijn hand tegen zijn voorhoofd'Laat me uitspreken'zei hij.Ik knikte waarna hij weer verder vertelde.'Je bent van uiterlijk veranderd omdat je anders in gevaar liep.Ook je naam heb je daarom veranderd'Hij keek me serieus aan maar ik begon te lachen.'Hoe kun jij dat weten,wat was je van me:mijn broer,mijn neef,mijn beste vriend?'Nu legde hij zijn vinger op mijn lippen.'Ik was je vriendje'Mijn adem stokte.'Mijn vriendje?'Bracht ik uit.'Hij knikte.'Was ik zojuist vergeten dat hij mijn vriendje was?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen