Dries pov

Ze keek geschokt voor zich uit.Ik zwaaide met mijn hand voor haar ogen.Ze leek terug uit haar trance te ontwaken."Kun je het bewijzen'Grijnsde ze.'Je denkt nog steeds dat dit een grap is hé?"Ze bloosde lichtjes en knikte."Een bewijs..."Ik dacht na.En meteen wist ik iets."Kom mee,fluisterde ik in haar oor.En ik trok haar mee richting de bibliotheek.Ik zag Tom.En ik versnelde mijn pas.Jammer genoeg had hij me gezien.'Dries wacht'Riep hij.'Roept die jongen je niet?'Vroeg Air.'Negeer hem'Snauwde ik.Ik zag dat ze verdrietig keek.'Het spijt me zo bedoelde ik het niet.'Zei ik.Ze lachtte weer.Wat me super blij maakte.We kwamen aan in de bibliotheek.'Hey,Dries lang niet meer gezien.'Zei Nick.'Aan de kant'Bromde ik.Tom volgde ons,hij zat op ons de hielen.Ik voelde het gewoon.We kwamen aan bij het boek.'Hou mijn hand vast'Bemoedigde ik haar.Ze nam mijn hand vast waarna een rilling van geluk door me heen ging.Ik opende het boek.Maar er gebeurde helemaal niets.'Waarom loop je van me weg?'Onee dat was dus Tom.'Wie is dat?'Vroeg Air me.'Dat'fluisterde ik'Is de jongen die je heeft neergeslagen.Ze keek me onbegrijpelijk aan.Ik knikt en wees naar haar hoofd waar het verband nog omzat.Air stapte recht op Tom af.Wat wou die meid in hemelsnaam doen.Een lichte bonk liet me terug komen in de werkelijkheid.Tom lag op de grond.Ik keek naar Air.Die mij op haar beurt triomfankelijk aankeek.'Heb jij dit gedaan?'Vroeg ik.Ze knikte.'Goed hé?'Ik schudde van neen en trok haar weg van het bewusteloze lichaam van Tom.




Wil iemand zo vriendelijk zijn om te reageren.Ik heb 2 abo's waar ik mega blij om ben,maar geen reacties.Reacties maken me vrolijk en motiveren me om verder te doen.Zelfs een simpele:snel verder is voldoende.Als je het verhaal niks vind mag je dat ook gewoon zeggen hoor.Please give me some reactions

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen