Foto bij dix-sept

You always going out you're way to impress these Mr. Wrongs.
But you can be yourself for me, I'll take you as you are
I know they said believe in love is a dream that can't be real
So girl, lets write a fairy tale and show 'em how it feels

Uit geput liepen we met zijn alle de bus in, het voetballen was leuk maar de jongens wouden perse jongens tegen de meisjes en hielden niet echt rekening met ons. Ik liet me zuchtend op de bank ploffen en bedacht me toen iets. 'Mijn spullen liggen nog op mijn kamer.' Bracht ik geschrokken uit. 'Dont worry girl ik heb van iedereen al alles gepakt.' Zei Kenny. Ik keek hem dankbaar aan en gaf hem een knuffel, meteen daarna lied ik me weer op de bank vallen. Ik voelde hoe de bus weer begon te rijden. 'Wanneer gaan we oefenen met dansen?' Vroeg Shara. Ze kreeg vijf dodelijke blikken omdat we nog zo moe waren en ze hield onschuldig haar schouders op. 'Tegen de avond voor we gaan slapen.' Zei Fredo uit eindelijk. 'Dan ga ik nu douchen.' zei ze beslist. Na een paar minuten stond ook Chloe gewend op en deelden mee dat ze even ging slapen. De jongens praten wat over saaien dingen en ik voelde hoe mijn oog leden ook zwaar begonnen te worden. En binnen no time droomde ik over papa dat ik bij hem dansen en zijn fans die van hem hielden, maar al snel veranderen zijn fans, in fans van Justin en even later was pap ook weg en kwam Justin het podium op, het was een rare droom met veel verwarring en iedereen die ik in deze korte twee weken had leren kennen kwamen er in voor. Langzaam voelde ik hoe ik wakker werd maar veel zin om mijn ogen open te doen had ik niet. 'Nee daar gaan we niet meer heen.' Hoorde ik de stem van Fredo zeges. 'Nee kom op gast we kunnen die meisjes toch niet allen laten.' Zei Justin. 'Oh dus je wil de meiden die we hier hebben wel alleen laten?' Vroeg Fredo 'Ja en deze zijn een stuk leuker dan die hoere die jij had ontmoet heb.' ik hoorde Justin zuchten. 'Ik wil gewoon een meisje voor even ee uurtje, ik zou Chloe en Shara nooit gebruiken, en Madison al helemaal niet.' 'Justin zet het uit je hoofd, er komen roddels van en je verdiend zo veel beter, vergeet Selena gewoon verlaagt je niveau niet, jij komt wel een meisje tegen die voor je gaat om wie je bent. En we gaan geen meisjes gebruiken.' Wouw Fredo zegt weize worden.'Nu we het toch over onze meiden hebben, die ass van Chloe Wouw.' Zei Jaden. Ik deed mijn best om mijn gezicht in de plooi te houden. 'ja ik weet wat je bedoelt bro maar Shara mag er zeker wel wezen, en ze zijn ook nog lief.' Zei Fredo. 'Madison.' Zei Justin op eens. Ik wist gewoon dat de andere twee jongens naar hen keken en ik moest moeite doen om dat ook niet te doen. 'Niks tegen Chloe of Shara, maar kom op Madison is echt een leuk kind, ze is grappig, je kan goed met haar praten, ze heeft dat schattige en dan haar rondingen zijn perfect.' Ik deed mijn best niet te blozen. 'Een week terug dacht je daar nog anders over.' Zei Jaden. 'Ja precies, je lijkt wel verliefd.' Zei Alfredo. Jus schoot in de lach. 'ouwe normaal, ik ben nog niet over Selena heen en ik zou nooit op Madison verliefd kunnen worden ze is gewoon een kei goeie vriendin.... Ik wil haar geen pijn doen.' Vervolgde hij zijn verhaal, dat laatste mompelde hij er wat vaag achter aan. Ik voelde me echt goed na die dat had gezegd, hij vertrouwde me dus echt. En hij was me als vriendin gaan zien, de trots over speelde me, hoe kon ik hem eerst nou haten. 'Jou tijd komt nog wel jonge.' Zei Jaden op een wijze toon. Ik hoorde een klap en Jaden die au riep. 'Vriend jij bent het jongste hier joh kleine maagd.' 'Wie zegt dat ik maagd ben?' Vroeg hij stoer. De andere twee jongens begonnen te joelen en ik vond dat wel een mooi moment om wakker te worden, ook om Jaden te redden van die twee matschos.


Ik dacht na het eten ik schrijf in mijn bed lekker een hoofdstukje voor jullie hebben jullie er nog een voor ik ga trainen. Wat doe ik? Val ik in slaap -.- maar ik heb hem net af gemaakt !!! Dank jullie, voor die lieve reacties hou ik echt van!! En morgen ben ik vrij dus probeer er wat meer te maken xxx

Reageer (4)

  • xEloquence

    aaah je gaat zo snel! ik moet nog overal reageren!
    Wel fijn dat je snel gaat hoor!

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    hahah :`)

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Haha!! Arme Jaden xD
    Snel verder!! :D

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Hahaha xD
    Snel verderr(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen