Foto bij Schuldig!!!! (of niet?!)

Enge man...

"Hierbij bevestig ik dat Sindy Visser 2 maanden celstraf en 250 uur taakstraf." De rechter slaat keihard met haar hamer op de tafel. Elke keer weer schrik je ervan.

Je mag afscheid nemen van je huis en je spullen. Je gaat weg, weg naar de gevangenis. Moon zal wel hard lachen en ze zal het vast je eigen schuld vinden. Misschien, als jij er niet meer bent, misschien pikt ze Milan wel in. Maar Milan weet dat het jou schuld niet is. Je word meegenomen en je gaat gewoon vrijwillig mee. Wie zie je daar?! Het is Bill. Hij staat te grijnzen en de politie loopt naar hem toe. Ha wordt hij toch nog verdacht! Maar wat zie je daar? De politie geeft Bill een schouder klopje. Bill zit hier weer eens achter. Hij heeft je waarschijnlijk aan gegeven. Ow wat haat je die vent!!!

"En dit is uw cel jongedame. Het komt trouwens niet veel voor, dat er jongedames worden opgepakt voor wapen handel" Je kijkt de bewaker pissig aan. Je heb even helemaal geen zin in commentaar. De bewaker gaat weg, en je besluit om maar een spelletje te gaan spelen op je ds. Je mocht dat meenemen. Maar verder geen mobiel of laptop. Je hebt voor dat je weg moest nog eens 1000000 nieuwe spelletjes er opgezet. Zo verveel je je nooit. Na een uurtje spelen ben je het zat. Je gaat net op je bed liggen wanneer je uit de luidspreker een mededeling hoort. (melodietje) "Het is tijd voor lunch pauze"(melodietje) De bewakers komen jullie ophalen en je word naar een grote zaal gebracht. Je krijgt allemaal een dienblad met eten. Het eten lijkt niet echt lekker. Het ruikt naar vuilnis bak. Geen patat geen hamburger. Alleen maar groente smurrie. Je eet het niet op.
Pfoee wat zal je af vallen die 2 maanden. Alleen maar smurrie. Dan drink je alleen maar wat water. Daar kan je wel mee leven,

Je word in het donker wakker. Ahh wat een nare droom. Je had gedroomd dat je gevangen werd genomen. Maar dan kijk je om je heen en ziet 4 witte muren. Je word helemaal gek hier!! De muren!! Ze komen op je af!! Rustig Sindy! Ze komen helemaal niet op je af! Je verbeeld het je. Je bent wat gekalmeerd en je bedenkt je nu opeens dat je niet naar school hoeft! Geen Moon!! Geen leraren!!! Geen huiswerk!!! Geen Milan :( Maarja stel nou dat je thuis had gezeten dan mocht je hem ook al niet horen zien of whatever. Maar je bent zo alleen. Het is nog donker en je besluit om nog wat te gaan slapen. Nu kan je eindelijk uitslapen.


(melodietje)"Wakker worden. School begint over een uur!" (melodietje) Whaaaaaaaaaat?!!!! School?! Dat kan helemaal niet! Je kleed je om en dan moet je mee komen met de bewaker. Hij brengt je naar de klas lokalen. Omdat je nieuw bent krijg je een speciaal boeken pakket. Er wordt uit gelegd dat je de school boeken en schriften niet mee mag nemen in je cel. Wel mag je aantekeningen en woorden lijsten meenemen of samenvattingen om te leren voor een overhoring. Iedere dag begin je om 8 uur 's ochtends met school en dan heb je Aardrijkskunde (40 min) daarna heb je geschiedenis (40 min) dan een pauze van 15 min. Na de pauze 60 min gym (gym alleen op maandag en vrijdag) en als volg daarop 50 min engels. Ook nog eens 30 min duits en 30 min frans. En dan weer een pauze van 20 min. Dan nog 60 min wiskunde en dan nog een 120 min achter elkaar keuze vakken. Dan kan je elke week een ander vak kiezen. Dan kan je kiezen uit : Biologie, Natuurkunde, Spaans, €conomie, verzorging, muziek les en nog wat andere dingen. Dat is dus 2 uur. Je kan of het eerste uur iets doen en daarna nog een uur iets anders doen of gewoon 2 uur achter elkaar een vak.
Je vind het best veel. Je heb toch nog een vraag: "En waarneer maken we ons huiswerk?" "Dat kan je bijna de meeste tijd van de les doen of na alle lessen heb je zowieso nog 2 verplichte huiswerk uren. Heb je je huiswerk al af moet je voor uit werken heb je het nog niet af dan mag je doorwerken.
Het is allemaal duidelijk voor je. Je begint met je eerste les.

Reageer (1)

  • daredreaming

    Dat is volgens mij...best veel:S:S

    SuperSnelVerderr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen