Foto bij Part Three - Chapter Hundred - Blue Luna Roselynn Payne

Alsjeblieft, verwijder jullie abonnementen nog niet. Hierna komt nog een 'hoofdstuk' met daarin een paar belangrijke dingen. Waarna er nog waarschijnlijk, dat ligt dus aan het volgende 'hoofdstuk'.
Het spijt me by the way dat het alweer zo lang heeft geduurd. Om eerlijk te zijn durfde ik het gewoon niet aan om dit te schrijven. Bang dat ik het zou verpesten. En bang dat het dan echt afgelopen was. De prologen zullen misschien nog wel moeilijker worden. Maar ik doe mijn best, echt.
Vergeet niet dat ze in dit verhaal dus Engels spreken. Jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik? In dit hoofdstukje is dat niks anders, al ergens op één derde wel. Daar zullen jullie zelf wel achter komen. Misschien staat het wat slordig. Sorry. Maar ik had dit gewoon zo in mijn hoofd.
Hadden jullie Lise (Liam en Rose= Lise.) trouwens al eerder opgemerkt? ^-^

fungi: Haha. Ik ken het gevoel.
LouisxLover: Bedankt.
Peinille: Ja hoor, zo mag je het noemen. Ik ook, heel erg.
NiMaPayne: Thanks.
Memorias: Awh.
Onomatopoeia: Roam is gewoon schattig ;3


Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Kjaensen

    Noek het is perfect. Liam is perfect. Rose is perfect. Roam is perfect. Dit stukje is perfect geschreven. Jij bent perfect.
    Geweldig einde, Boo.
    Ik ga het verhaal missen, mehh D;

    1 decennium geleden
  • fungi

    ik vind je lief, sounds like a remix
    ROAM forever
    en ook een beetje Lise
    ik zit hier echt wel te huilen
    xx love you and you story

    1 decennium geleden
  • LarryNiam

    echt een van de mooiste eindes die is geschreven (: heeeeeeeeel mooi verhaal
    wat ik er van gelezen heb want het enge gedeelte heb ik overgeslagen :$
    xoxo

    1 decennium geleden
  • LouisxLover

    ik heb hier geen woorden voor... het is zo mooi... echt een prachtig einde... je krijgt nog wel een keer een berichtje van mij ofsow want ik ben nog lang niet klaar...

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Prachtig ! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen