Foto bij Nr. 1

Slenterend door de straat, liep ik wat rond. Soms bleef ik even staan kijken naar een etage. Maar langer dan een paar seconden was dat meestal niet.
Ik had niet echt een missie, ik moest ook eigenlijk naar huis. Maar ik wilde niet meer terug. Niet na alles wat er thuis is gebeurd.
Dus hier stond ik dan, lopend over de straten. Niet wetend waar naartoe te gaan.
Ik wilde niet terug, en wat ervoor mij was wist ik ook niet echt.
Niet veel later kwamen er een paar jongens voorbij. Ik keek even naar ze, maar al snel bleek dat ik ze niet kende.
Toch riep een van de jongens wat naar mij, al kon ik het niet verstaan. Ze praatte namelijk zo onduidelijk. Was het eigenlijk wel Nederlands?!
Nou ja, wat maakt het eigenlijk uit. Ik liep door,van nergens naar nergens.
Ik liep zo lang, dat ik het deel van de stad voor mij steeds onbekender leek.
Dat kon echter ook door het donker komen, want al te licht was het ook niet meer.
Al zag ik nu wel meer mensen. Er waren al een paar mensen die ook over straat liepen.
Zij liepen allemaal ergens naartoe, dat was duidelijk te zien. Ze kijken maar naar een punt, en de meeste mensen liepen ook wat snel.Maar ze konden ook snel lopen, omdat ze deze buurt niet vertrouwde.
Ik was de enige die niet naar een punt keek of snel liep. Hierdoor zag ik wel wat mensen geërgerd naar mij kijken, en velen liepen snel om mij heen.
Mijn voeten begonnen inmiddels ook wel pijn te doen, en ik wilde ook wel even zitten.
Om mij heen geen bankje te ontdekken, wat mij ook niet logisch leek in zo'n oude straat.
Gelukkig, niet veel later zag ik een kroeg. Het kroegje zag er een beetje oud en verlaten uit.
Maar wat kon mij dat schelen, ik wilde gewoon een plek om op te zitten en een biertje kon er nu ook wel in.
Dus ik liep naar binnen. Binnen was het ook niet echt druk, er zaten maar een paar mensen. Voornamelijk oude mensen.
Maar aan de bar zat een meisje, van ongeveer mij leeftijd, en wonder boven wonder zag ze er ongelofelijk mooi uit ook.
Ik ging aan de andere kant van de bar zitten, en bestelde een biertje.
Niet veel later had ik het biertje in mijn hand, en terwijl ik mijn bier dronk, keek ik af en toe stiekem naar dat meisje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen