Air pov

Tijdens studie(van engels :( ) Heb ik is handmatig een stuk geschreven.
Ik voelde me een echte schrijver :D
Hopelijk vinden jullie dit leuk.

'Wat deed je nou?'Hij keek me boos aan.'Wat hij bij mij deed'Antwoordde ik droog.Dat was toch logisch?'Waarom?'Vroeg hij.'Waarom niet?'Ik snapte er eigenlijk niets meer van.'Air,ik meen het,waarom?''Hij sloeg mij toch ook?'Waarom zou ik niet mogen terugslaan?''Meisjes doen dat gewoon niet.'Was zijn antwoord geweest.'Dus jij zegt dat ik me eigenlijk moet voordoen als het stereotypebeeld van een meisje?'Ja eigenlijk wel.''Dus jij wil dat ik make-up ga dragen,roddelen over jongens,hakken aandoen,kleren kopen,rokjes aandoen,praten en stilstaan?'Hij keek raar op.'Stilstaan?''Het stereotype meisje loopt nooit en ook al heb ik nog nooit hakken aangedaan,toch zover ik me kan herrineren,met hakken kun je moeilijk lopen.'Ik keek hem boos aan.'Wil je echt dat ik zo ga doen?''Eigenlijk wel ,ja''Oke dan geef me lipgloss.'Zei ik zelfverzekerd.No way dat hij hier ergens lipgloss vindt.'Hier',zei hij?Hij tastte in zijn zak en zei:'Bodeauxrood lippenstift vind je dat mooi?'Ik keek hem verbaasd aan.'Of heb je liever baby-roze?Ga niet zeggen dat je dat ook bij hebt?'Zei ik.'En ook nog scharlakenrood,rood,roze,zachtroze,oranje,...'Mijn mond zakte open van verbazing.Hij pakte de bordeauxrode lippenstift en bracht de lipgloss aan op mijn lippen.'Ho,meneertje'Zei ik en pakte zijn lippenstift af.'Wil je het liever zelf doen?'Ik dacht dat hij zou grijnzen maar hij zei het serieus.'Neen,ik wil geen lipgloss op.''Maar je maakt me er blij door.''Oke dan'Welke kleur vindt je het mooist?' vroeg ik.Ik nam ook de andere stiften van hem over en toonde ze één voor één.'Deze'Zei hij en hij wees de bordeau rode stift aan.'Ok.Ik bracht de kleur aan op zijn lippen en hij op de mijne.Het was heel grappig.Zijn lippen valde meer op ten opzichte van de rest van zijn lichaam.Ik bestudeerde zijn lippen en ging dichterbij hem staan.En onze lippen,die gingen dichter naar elkaar toe...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen